W rajdzie dominują samochody Peugeot 207 Super 2000, które zajmują cztery pierwsze pozycje.

Pierwszego dnia załogi miały do przejechania dwa odcinki specjalne (dwukrotny przejazd OS-u Pila - 25,26 km).

Michał Sołowow i Maciej Baran (Peugeot 207 S2000 z numerem 1) zajęli dwukrotnie czwarte miejsce (tracąc odpowiednio 18,4 i 16,4 sekundy do zwycięzców) i plasują się tuż poza podium.

Pierwszą próbę wygrali Luca Betti i Giovanni Bernacchini (Peugeot (207 S2000), drugą - Corrado Fontana i Carlo Cassina (Peugeot 207 S2000), którzy zostali liderami.

Rajd składa się z trzech etapów - jutro załogi mają do rozegrania siedem odcinków specjalnych.

W klasyfikacji Mistrzostw Europy nadal prowadzi Michał Sołowow (21 pkt.) przed Giandomenico Basso, Corrado Fontana oraz Krumem Donczewem (wszyscy po 15 pkt.).

MiejsceKierowca (Auto)Czas / strata1.Corrado Fontana i Carlo Cassina (Peugeot 207 S2000)31.22,4 min.2.Luca Betti i Giovanni Bernacchini (Peugeot (207 S2000)4,8 sek.3.Krum Donczew i Petar Jordanow (Peugeot 207 S2000)15,3 sek.4.Michał Sołowow i Maciej Baran (Peugeot 207 S2000)29,9 sek.5.Juraj Sebalj i Toni Klinc (Mitsubishi Lancer Evo IX)50,3 sek.6.Davide Di Benedetto i Nicola Arena (Peugeot 207 S2000)58,4 sek.7.Andrea Torlasco i Piercarlo Capolongo (Renault Clio R3)1.20,4 min.8.Valentin Porcisteanu i Dan Dobre (Mitsubishi Lancer Evo IX)1.21,1 min.9.Brian Lavio i Luca Parodi (Peugeot 207 S2000)1.34,3 min.10.Marco Cavigioli i Enrico Cantoni (Fiat Punto Abarth S2000)1.39,5 min.