Od momentu rozpoczęcia sprzedaży w Brazylii stał się rynkowym szlagierem i fabryka w Betim nie była w stanie zrealizować 75 tys. zamówień. Ten model w wersji trzydrzwiowej jest już sprzedawany nie tylko w Brazylii, ale także w kolejnych krajach Ameryki Południowej.

W 2012 roku jego produkcja rozpocznie się w Indiach w spółce włoskiego Fiata i koncernu Tata. Na ten rynek przewidziano pięcio- i trzydrzwiową wersję nadwozia. Natomiast Irlandia będzie pierwszym krajem europejskim, do którego trafią te samochody bezpośrednio z Brazylii. Kraj ten wybrano ze względu na problemy ekonomiczne i mniej zasobnych klientów. Tutaj także długo sprzedawano z powodzeniem poprzednią wersję Fiata Uno.

W 2013 roku ma zakończyć się produkcja Fiata Grande Punto i jego ewolucyjnego następcy. Wciąż nie wiadomo jaki model go zastąpi. Producent również nie potwierdził oficjalnie możliwości produkcji i sprzedaży Uno w Europie. Nieoficjalnie mówi się o możliwości ulokowania jego produkcji w Tychach.