Początkowo planowana jest wersja z silnikiem czterocylindrowym o pojemności skokowej 2.0 l. Będzie ona dostępna od 2011 roku. Jednak nie przewiduje się takiej konfiguracji dla rynków europejskich.

Europejscy użytkownicy będą mogli kupić Dacię Duster z automatem w późniejszym okresie i będzie ona połączona z silnikiem 1.6 16V. Ten silnik jest już sprzedawany w Rosji w modelu Logan. Dacia przygotowuje jego wersję spełniającą już wymagania normy Euro 5.

Obecnie rumuńska fabryka w Mioveni produkuje dziennie 450 egz. Dacii Duster, a łącznie z innymi modelami jest to 1375 pojazdów. Roczne możliwości tej fabryki wynoszą 300 tys. aut i 300 tys. zestawów do montażu przeznaczonych do innych zakładów w Rosji, Brazylii i Indiach. W 2009 roku zakład w Mioveni wyprodukował 270 tys. samochodów i 223 tys. zestawów.