W 2010 roku Volkswagen Nutzfahrzeuge sprzedał 435 600 lekkich pojazdów użytkowych, co w porównaniu z 2009 rokiem oznacza wzrost o 22,8 proc. Stało się to możliwe dzięki znakomicie sprzedającemu się modelowi VW T5, którego do klientów trafiło 148 000 egz., czyli o 27 proc. więcej niż rok wcześniej.

Gorzej sprzedawał się model VW Caddy – 128 700 egz. (-8 proc.). VW Crafter zwiększył swoją sprzedaż do 37 450 egz. (+10,4 proc.), nowy VW Amarok osiągnął wynik 22 600 egz. i 40 000 podpisanych zamówień.

Najwięcej użytkowych samochodów tej marki sprzedano w Niemczech – 130 400 egz. (+21 proc.), w całej Europie Zachodniej – 115 000 aut, a w karach Europy Wschodniej – 26 700 aut (+27,8 proc.). Największy wzrost o 126,3 proc. odnotowano w Turcji, gdzie sprzedano 24 020 aut ( w 2009 r. – 10 600 egz.). W Ameryce Południowej sprzedaż wzrosła o 84,5 proc., co oznacza 113 700 egz. i były to modele T2, Saveiro i Amarok.