Zespoły handlowe są dostępne, aby udzielać informacji na temat nowych i używanych samochodów osobowych i dostawczych oraz porad dotyczących ich serwisowania. Pracownicy salonów DS Automobiles oferują ekskluzywną obsługę, dostosowaną do potrzeb każdego klienta, przy użyciu różnych narzędzi do wideokonferencji, aby przedstawić DS 3 Crossback, DS 7 Crossback oraz zelektryfikowane modele DS 3 Crossback E-TENSE i DS 7 Crossback E-TENSE, jak również usługi i świat DS Automobiles. Marka DS umożliwia swoim klientom kontakt online z handlowcami, którzy pomogą w zakupie samochodu bez potrzeby wychodzenia z domu.

Jednocześnie Autoryzowane Serwisy DS Automobiles pozostają otwarte i oferują klientom usługi posprzedażne. Przestrzegając niezbędnych środków ostrożności i wprowadzając dodatkowe procedury higieniczne marka chce nadal zapewniać mobilność wszystkim osobom, dla których jest to konieczne oraz umożliwiać bezpieczne przemieszczanie się swoim klientom. W większości punktów serwisowych klienci mogą zamówić usługi serwisowe door–to-door. Aktualne godziny otwarcia salonów i serwisów marki DS są dostępne tutaj.