Logo
WiadomościAktualnościDzięki OTOMOTO sprzedaż po prostu idzie – rozmowa z przedstawicielem firmy, która wygrała konkurs Tytani OTOMOTO w kategorii „maszyny ciężkie”

Dzięki OTOMOTO sprzedaż po prostu idzie – rozmowa z przedstawicielem firmy, która wygrała konkurs Tytani OTOMOTO w kategorii „maszyny ciężkie”

Materiał reklamowy na zlecenie marki
OTOMOTO

Wyróżnia nas to, że sprzedajemy nasze pojazdy, o których wiemy wszystko, znamy ich całą historię, od kiedy wyjechały na drogi. Platforma OTOMOTO jest największym kanałem sprzedaży, jaki jest dostępny. OTOMOTO wpływa na to, że ta sprzedaż po prostu idzie w Polsce – tak Jakub Kosmaczewski z firmy MARATHON INTERNATIONAL LOGISTICS w rozmowie z Łukaszem Bąkiem wyjaśnia, co wyróżnia jego firmę na tle konkurentów i dlaczego korzysta z platformy OTOMOTO. Dlaczego do większości ogłoszeń dodawane są filmy? Jakie znaczenie ma ich długość? To tylko niektóre tajniki udanej sprzedaży, którymi dzieli się z prowadzącym i z widzami przedstawiciel firmy, która wygrała konkurs TYTANI OTOMOTO w kategorii "maszyny ciężkie".

Materiał reklamowy na zlecenie marki
OTOMOTO
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium