Aveo sedan pojawi się na rynku już w lutym. To zupełnie nowy czterodrzwiowy mały samochód o rozstawie osi 2.480 mm, z bardzo przestronnym wnętrzem. W marcu na Salonie Motoryzacyjnym w Genewie Chevrolet zaprezentuje dwie światowe premiery. Będą to kompaktowy pojazd sportowo-użytkowy (SUV) Chevrolet Captiva oraz zupełnie nowy, flagowy sedan Epica - następca obecnego modelu Evanda. Captiva będzie pierwszym kompaktowym pojazdem klasy SUV marki Chevrolet z silnikiem diesla. Epica zaś to zupełnie nowy samochód, oferowany z dwoma rzędowymi silnikami sześciocylindrowymi oraz nowym silnikiem wysokoprężnym Chevroleta.

W 2005 r. Chevrolet sprzedał w Europie ponad 240.000 pojazdów, co oznacza 26-procentowy wzrost w stosunku do 2004 r., w którym jego poprzednik, GM Daewoo, sprzedał 190.000 pojazdów marki Chevrolet i Daewoo. Udział w rynku wzrósł z 0,9 do 1,15 procent. Podobnie jak rok wcześniej, samochody szczególnie dobrze sprzedawały się w grudniu: zakupiono ponad 20.000 egzemplarzy, czyli o 5.000 więcej niż w grudniu 2004 r.

W Europie Zachodniej i Środkowej sprzedaż samochodów wzrosła z 179.000 do 193.000 (+7,7%), z kolei w Europie Wschodniej (Rosja i Ukraina) wzrost wyniósł 370 procent - z 9.755 do ponad 46.000 egzemplarzy.

W Polsce Chevrolet sprzedał w 2005 roku łącznie 5.893 samochody, tj. o 63%

więcej niż w 2004 r. (3.614 sztuk). Najlepiej sprzedawanym modelem był Chevrolet Aveo 5dr - 2.322 sztuki.

"Chevrolet w Europie wciąż rozwija się w imponującym tempie" - powiedział Wayne Brannon, nowy Dyrektor Generalny Chevrolet Europe. "Warto zauważyć, że marka odnotowała wzrost sprzedaży, mimo że w jej ofercie nie było pojazdów z silnikami diesla. Wprowadzając na rynek nowe modele w tym roku, a zwłaszcza wersje wyposażone w najnowocześniejsze silniki diesla, powinniśmy być w stanie utrzymać ten wzrost".

Chevrolet to czołowa globalna marka General Motors. W ponad 120 krajach sprzedano ponad 4 miliony samochodów tej marki. Chevrolet już od 5 lat jest liderem rynku

w Ameryce Łacińskiej, z kolei w Ameryce Północnej w 2005 r. Chevrolet sprzedał łącznie 2,67 milionów pojazdów i tym samym, po raz pierwszy od 1986 r., zajął na

tym rynku pozycję najlepiej sprzedającej się marki.