Na bazie seryjnego GAZ-a 69 powstało atrakcyjne auto. Zmodyfikowane zostało nadwozie oraz wnętrze, w którym zamontowano najnowsze urządzenia, znane z luksusowych samochodów.

Do napędu czterech kół zastosowano ośmiocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 6.4 l i mocy 465 KM, współpracujący z automatyczna przekładnią. Tuner ma w ofercie także silniki o pojemności 5.7 i 6.1 l. Są to regenerowane jednostki po przebiegu do 30 tys. km, które dostarczane są z USA.

Rosyjski tuner planuje limitowaną produkcję tego wyjątkowego GAZ-a, która została ograniczona do 12 egzemplarzy. Cena najtańszej wersji, to w przeliczeniu ok. 200 tys. zł.

GAZ 69 to legenda rosyjskiej motoryzacji. Pierwsze prototypy powstały w 1947 roku i były napędzane czterocylindrowym, dolnozaworowym silnikiem czterocylindrowym z Pobiedy o pojemności skokowej 2.2 l i mocy 55 KM. Miały one trzybiegową przekładnię, w której pierwszy bieg nie posiadał synchronizacji. Produkcja seryjna w mieście Gorki (obecnie Niżny Nowogród) rozpoczęła się we wrześniu 1953 roku. Do grudnia 1972 roku wyprodukowano 634 285 egzemplarzy. Auta te wykorzystywały wszystkie armie dawnego Układu Warszawskiego, w tym także Wojsko Polskie. Auto także z powodzeniem służyło geologom, myśliwym i wszelkim służbom pracującym w trudnym terenie.