Koenigsegg CCX Edition z doładowanym silnikiem V8 o zwiększonej do pięciu litrów pojemności oferuje 653 kW (888 KM) przy 7000 obr./min, czyli o 60 kW więcej niż u standardowego CCX z silnikiem 4,7 V8. Maksymalny moment obrotowy sięga poziomu 920 Nm przy 5800 obr./min. Producent podaje prędkość maksymalną ponad 400 km/h, przyśpieszenie od 0 do 100 km/h odbywa się w 2,9 s, do 200 km/h samochód sprintuje w czasie 9,2 s. W ostatnim czasie popularny test 0-200-0 km/h CCX Edition pokonuje w 14 s.
Drugi model – CCXR Edition – cechuje technologia Bio Flex Fuel, która umożliwia spalanie mieszanki benzyny i etanolu E85. Dzięki temu moc maksymalna tej wersji wzrosła do 749 kW (1018 KM), a maksimum momentu obrotowego zatrzymało się na liczbie 1000 Nm. W ten sposób poprawiły się niektóre czasy przyśpieszenia. Do 100 km/h czas się nie zmienił, ale granica 200 km/h osiągana jest o 0,3 s wcześniej (8,9 s), a czas testu 0-200-0 wynosi 13,7 s. Prędkość maksymalna miałaby przekraczać 417 km/h, tak więc jeśli uda się potwierdzić tę liczbę także w praktyce, Koenigsegg CCXR pokona w kategorii najszybszy samochód produkcyjny swojego głównego rywala Bugatti Veyron.
Dla nabywców supersportów czasami bardziej liczy się ekskluzywność i wysoka cena. Koenigsegg CCX Edition kosztuje 1,33 mln euro (ok. 4,68 mln zł) i powstanie w ilości 14 egzemplarzy. Sześć sztuk wersji CCXR Edition zostanie sprzedane w cenie 1,5 mln euro (5,28 mln zł) za sztukę.