W samym czwartym kwartale GM sprzedał 2 305 752 pojazdy, czyli o 4,8 procent więcej niż w analogicznym okresie roku 2006.

- Ustanowiliśmy rekord w Chinach, gdzie nabywców znalazło ponad milion naszych pojazdów. Udało nam się niemal podwoić sprzedaż w Rosji, dostarczając absolutnie rekordową liczbę 258 000 pojazdów. Kolejny rekord został zaś pobity w Brazylii, gdzie sprzedaliśmy prawie pół miliona samochodów - powiedział dziś John Middlebrook, Wiceprezes GM ds. Globalnej Sprzedaży, Obsługi i Działań Marketingowych.

Wynik sprzedaży osiągnięty w roku 2007 to drugi pod względem wysokości rezultat odnotowany przez firmę w jej stuletniej historii. Po raz trzeci z rzędu i po raz czwarty w ogóle (2007, 2006, 2005 i 1978), GM sprzedał w jednym roku kalendarzowym ponad 9 milionów samochodów.

Ogólnoświatowa sprzedaż Chevroleta, najpopularniejszej marki GM, wzrosła do 4,49 miliona pojazdów, czyli o ponad 4 procent więcej niż w roku 2006. Chevroletowi pomógł model Aveo, który stał się bardzo mocnym zawodnikiem na wysoce konkurencyjnym globalnym rynku samochodowym.

GM posiada też atrakcyjną ofertę samochodów ciężarowych, o czym świadczy ubiegłoroczna sprzedaż 3,8 miliona ciężarówek na całym świecie, czyli o 33 000 pojazdów (1 procent) więcej niż w roku 2006. Sam Chevrolet sprzedał w zeszłym roku na całym świecie ponad 1,96 miliona samochodów ciężarowych. Globalna sprzedaż GMC wzrosła w roku 2007 niemal o 6 procent - dostarczono 613 000 pojazdów, podczas gdy w roku 2006 liczba ta wynosiła 579 000. GM w 2007 roku zwiększył też o 0,2 punktu procentowego (do 40,2 procent) udział w amerykańskim rynku pełnowymiarowych pickupów.

Cadillac również odnotował globalny wzrost, zwiększając w ubiegłym roku sprzedaż poza Ameryką Północną o 45 procent w Europie, o 42 procent w regionie Ameryki Łacińskiej, Afryki i Bliskiego Wschodu oraz o przyprawiające o zawrót głowy 106 procent w regionie Azji i Pacyfiku.

Saab w porównaniu z rokiem 2006 odnotował 13-procentowy wzrost sprzedaży w regionie Ameryki Łacińskiej, Afryki i Bilskiego Wschodu oraz 5-procentowy wzrost w regionie Azji i Pacyfiku. W Europie Saab utrzymał swój udział w rynku (0,4 procent), a wraz z umożliwieniem wyboru zasilania na biopaliwo w modelu 9-3 obronił w tym regionie pozycję lidera wśród pojazdów napędzanych paliwem E-85.