Podczas odbywających się w dniach od 12 do 24 września międzynarodowych targów motoryzacyjnych IAA 2017 we Frankfurcie mottem ekspozycji BMW Group będzie: „Przyszłość nadchodzi teraz”.
Stoisko o powierzchni 10.500 m² w hali 11 będzie obejmować spektrum tematów – od BMW i oraz najnowszych produktów z segmentu luksusowego po BMW M, MINI i BMW Motorrad. Zostaną zaprezentowane także najnowsze dokonania w dziedzinie usług mobilności.
Centralne miejsce ekspozycji zajmować będzie marka BMW. Będzie ona prezentowana w otoczeniu dynamicznej architektury stoiska. Ten „świat doświadczeń” będzie ucieleśniać dynamizm i radość BMW, jak zostało to określone w strategii marki. Najważniejszym elementem wydarzenia będzie kolisty tor Vision Loop o długości 150 metrów z trybuną na 550 osób. Codziennie zmieniający się kontekst dynamiki jazdy i multimediów będzie zapewniać scenerię dla 14 pokazów koncentrujących się na segmencie luksusowym, marce BMW M, BMW serii X3 oraz przyszłości.
Odwiedzający IAA 2017 będą również mogli być świadkami wielu światowych premier, m.in. nowego BMW X3 oraz BMW serii 6 Gran Turismo, a także zapoznać się z całą gamą modelową.
Oferta klasy luksusowej BMW zostanie zaprezentowana na tle współczesnej, ponadczasowej architektury w połączeniu z wybranymi materiałami i wielkoformatowymi szklanymi kurtynami w celu stworzenia nowego i niezależnego wizerunku i doświadczenia komunikującego nowe rozumienie progresywnego luksusu.
Do października 2016 roku BMW Group sprzedała łącznie ponad 100.000 samochodów elektrycznych. Wynik ten zostanie wyrównany w samym tylko 2017 roku, gdy kolejne 100.000 wyruszy na drogi i ulice.
BMW Group oferuje obecnie szerszy asortyment zelektryfikowanych samochodów niż jakikolwiek inny producent w segmencie premium: BMW i3, BMW i8 oraz wersje hybrydowe plug-in iPerformance modeli BMW serii 2, BMW serii 3, BMW serii 5, BMW serii 7 oraz rodziny X.