Miejski crossover Lexus NX cieszy się ogromną popularnością od momentu wprowadzenia go do oferty trzy lata temu. Dzięki swym zaletom – ekspresyjnej stylistyce, przestronnemu wnętrzu, komfortowi, bezpieczeństwu i dynamice – wydatnie przyczynił się do wzrostu sprzedaży Lexusa na światowych rynkach. Nowa wersja otrzymała odświeżone nadwozie, ulepszone wnętrze i większą funkcjonalność.
Lexus wprowadził kompaktowy hatchback o napędzie hybrydowym na rynek samochodów luksusowych wraz z premierą modelu CT 200h w 2010 roku w Genewie. Od tego czasu CT 200h zyskał znakomitą reputację dzięki ekonomiczności, niezawodności i przyjemności z jazdy. W nowej wersji wprowadzono ewolucyjne zmiany w stylistyce, ulepszono kabinę i wzbogacono wyposażenie, podnosząc na wyższy poziom zalety modelu.
Nowemu Lexusowi NX i odświeżonemu Lexusowi CT towarzyszyć będą dwa nowe wyjątkowe modele Lexusa: flagowy sedan LS piątej generacji i luksusowe coupe LC. Te dwa samochody najlepiej odzwierciedlają nową strategię globalnej komunikacji Lexusa oraz hasło „Experience Amazing” i są niezwykle ważne w jednym z najistotniejszych okresów w historii marki.
Aby podkreślić swój status jako globalnej marki luksusowego stylu życia, Lexus prezentuje również wybrane efekty kreatywnej współpracy ze światem mody, kina i designu.
Należy do nich futurystyczny pojazd SKYJET z filmu SF Luca Bessona „Valerian i miasto tysiąca planet”, który trafił na ekrany kin tego lata. SKYJET, jednomiejscowy kosmiczny ścigacz, który odgrywa główną rolę w emocjonujących scenach filmu, został stworzony przez Lexusa we współpracy z twórcami scenografii.
W harmonogramie dni prasowych we Frankfurcie nie będzie określonej godziny konferencji prasowej. Zamiast tego przedstawiciele mediów będą mogli przyjść na stoisko Lexusa w dogodnym dla nich momencie i korzystając z okularów rzeczywistości rozszerzonej wziąć udział w „wycieczce z przewodnikiem” po stoisku, wzbogaconej komentarzem i prezentacjami Alaina Uyttenhovena, szefa Lexus Europe, oraz specjalistów produktowych Lexusa.