Na taką kwotę wyceniono podstawową odmianę Eco. Pozostałe wersje, w jakich występuje CT200h to: Classic (119 800 zł), Elegance (131 000 zł), Comfort (145 100 zł) oraz Prestige, zamykająca cennik na sumie 169 300 zł.

W standardzie najmniejszy Lexus posiada m.in.: dwustrefową automatyczną klimatyzację, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka (także podgrzewane), skórzaną kierownicę, radio CD z 6 głośnikami i systemem łączności bezprzewodowej Bluetooth, komplet systemów bezpieczeństwa i poduszek powietrznych oraz aluminiowe obręcze kół o rozmiarze 15 cali.

Zespół napędowy typu full hybrid pochodzi wprost od najnowszej Toyoty Prius. Składa się z 99-konnego silnika benzynowego 1.8 i jednostki elektrycznej o mocy 82 KM (60 kW). Maksymalna, łączna moc układu wynosi 136 KM. Napęd na przednie koła jest przenoszony poprzez bezstopniową skrzynię biegów E-CVT.

Wyłącznie na napędzie elektrycznym auto jest zdolne jechać bez przerwy na dystansie 2 km i do prędkości 45 km/h – po jej przekroczeniu od razu „budzi się” motor spalinowy. Lexus CT200h przyspiesza się od 0 do 100 km/h w czasie 10, 3 s i może się rozpędzić maksymalnie do 180 km/h. Producent deklaruje średnie spalanie samochodu na poziomie ok. 4 l/100 km przy średniej emisji wynoszącej zaledwie 89 g CO2/km.