Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Lexus CT

Lexus CT

Ikona samochodu

Lexus CT to hybrydowy kompakt klasy premium produkowany przez koncern Toyoty. Jednocześnie jest to najmniejszy model w ofercie Lexusa, a także pierwszy samochód hybrydowy w tej klasie (jego pełna nazwa to CT 200h).

Auto pojawiło się na rynku w 2011 roku. Stylistycznie 5-drzwiowe nadwozie CT wypada bardzo korzystnie – jest zarówno elegancki jak i dynamicznie wygląda, a całokształt dopełniają dobre proporcje nadwozia. Wnętrze, mimo iż jest wygodne i przestronne, to do jakości materiałów czy ich spasowania można mieć pewne zastrzeżenia. Jednak jeśli chodzi o wygodę, to doznają jej raczej tylko osoby z przodu – pasażerowie na tylnej kanapie mogą narzekać na brak miejsca na nogi.

Układ napędowy, to dobrze znany system z Toyoty Prius. Silnik benzynowy o pojemności 1,8 litra generujący 99 KM jest wspomagany przez silnik elektryczny, który rozwija 82 KM. Producent deklaruje łączną moc całego układu na poziomie 136 KM. Mając na uwadze niemała masę auta (1,5 tony) może się to wydawać nieco za mało. Wrażenie kiepskiej dynamiki dodaje bezstopniowa skrzynia E-CTV w która jest wyposażony CT 200h. Moment obrotowy jest przekazywany na przednie koła.

W 2013 roku przeprowadzono facelifting, który przyniósł m.in. przemodelowany zderzak, grill, a także zawieszenie.

Lexus CT - generacje

Ikona samochodu

Lexus CT (2011 - )

Lexus CT - powiązane artykuły

To jeden z najtrwalszych kompaktów – używany Lexus CT 200h

To jeden z najtrwalszych kompaktów – używany Lexus CT 200h

Lexus CT 200h nie należy do aut, które czarują stylem czy praktycznością, jeśli jednak chodzi o niezawodność, to nie ma się do czego przyczepić. Kompaktowego Lexusa zaliczamy do najtrwalszych samochodów w jego klasie!
Używana hybryda. Czy, komu i za ile opłaca się ją kupić? Sprawdziliśmy ofertę – od Audi, przez Toyotę, po Volvo

Używana hybryda. Czy, komu i za ile opłaca się ją kupić? Sprawdziliśmy ofertę – od Audi, przez Toyotę, po Volvo

Jeszcze niedawno auta hybrydowe miały dużą utratę wartości, bo klienci na rynku wtórnym woleli omijać je szerokim łukiem. Hybrydy dowiodły swojej niezawodności i obecnie najbardziej uznane modele sprzedają się od ręki.
Kompakty nowoczesne i ciekawe, ale czy również trwałe?

Kompakty nowoczesne i ciekawe, ale czy również trwałe?

Klasa kompaktów to nie tylko tanie, nudne samochody zalewające ulice miast. W ofercie znajdziecie też znacznie droższe i atrakcyjne modele. Przyglądamy się najciekawszym kompaktom debiutującym w latach 2010-12.
Będzie trudniej o nową Toyotę. Koncern wstrzymuje produkcję

Będzie trudniej o nową Toyotę. Koncern wstrzymuje produkcję

Niedobór komponentów elektronicznych dotyka nawet największe światowe koncerny. Pora na Toyotę, która ogłosiła wstrzymanie produkcji w kilkunastu zakładach w Japonii. Cięcia dotknęły tak popularne modele jak: Camry, C-HR, Corolla, Land Cruiser, Prius, RAV4, Yaris. Ucierpiał także Lexus z całą gamą modelową.
Materiał promocyjny
Lexus - używane prosto od dealera

Lexus - używane prosto od dealera

Wstęp do świata premium wcale nie oznacza zakupu fabrycznie nowego auta. Nietrudno bowiem o samochody używane, które można znaleźć nie tylko w popularnych serwisach ogłoszeniowych. Warto zacząć od poznania oferty autoryzowanych dealerów jednej z najbardziej renomowanych japońskich marek.
Stylowe, prestiżowe i... mają to coś! Kompakty premium za 40-50 tys. zł – który najlepszy?

Stylowe, prestiżowe i... mają to coś! Kompakty premium za 40-50 tys. zł – który najlepszy?

Nie są specjalnie tanie, często okazują się też niezbyt praktyczne i drogie w eksploatacji, a mimo to cieszą się ogromnym zainteresowaniem na rynku wtórnym. Alfa Romeo Giulietta, Audi A3, BMW serii 1, DS4/DS 4, Lexus CT 200h, Mazda 3 i Mercedes kl. A – oto kilkuletnie kompakty premium za 40-50 tys. zł.
Materiał promocyjny
Hybrydowy kompakt premium w firmowej flocie

Hybrydowy kompakt premium w firmowej flocie

W poszukiwaniu nietuzinkowego samochodu do firmy wcale nie trzeba znacząco obciążać budżetu. Okazuje się, że w cenie poniżej 100 tys. zł można bez trudu znaleźć dobrze wyposażoną kompaktową hybrydę z segmentu premium.
Lexus CT 200h – starzeje się i... mocno tanieje

Lexus CT 200h – starzeje się i... mocno tanieje

Mimo 10 lat na karku kompaktowy CT 200h nadal jest w ofercie Lexusa. Choć bliżej mu do działu używane niż nowości, to model ten trafił do naszego testu. Sprawdzamy, czy oprócz bardzo atrakcyjnej oferty – aktualnie można go kupić z rabatem 35 tys. zł – ma jeszcze jakieś karty przetargowe.
Kompakt premium w cenie popularnego modelu

Kompakt premium w cenie popularnego modelu

Czy za samochód marki premium trzeba zapłacić znacznie więcej niż za model bardziej masowej popularnej marki? Wystarczy sprawdzić cenniki, by dojść do wniosku, że różnice są znacznie mniejsze niż można oczekiwać. Dobrym przykładem są auta kompaktowe.
Top 10 najbardziej niezawodnych samochodów rodzinnych

Top 10 najbardziej niezawodnych samochodów rodzinnych

Na jakich modelach można polegać i które najlepiej sprawdzają się podczas rodzinnego użytkowania? Na podstawie tysięcy opinii właścicieli takich samochodów nasz siostrzany, brytyjski magazyn Auto Express stworzył listę najlepszych propozycji w tej klasie na rok 2020.
Niedrogie i trwałe hybrydy z drugiej ręki - te modele posłużą jeszcze długie lata

Niedrogie i trwałe hybrydy z drugiej ręki - te modele posłużą jeszcze długie lata

Żeby tanio jeździć, trzeba najpierw trochę zainwestować. Największy wybór hybryd na rynku wtórnym znajdziecie w przedziale cenowym 30-50 tys. zł. Ale czy będzie to pewny zakup?
Lexus CT - pierwszy luksusowy hatchback z napędem hybrydowym

Lexus CT - pierwszy luksusowy hatchback z napędem hybrydowym

W ofercie Lexusa można znaleźć jedenaście modeli samochodów z napędem hybrydowym, w tym hatchbacka oznaczonego symbolem CT
Lexus CT 200h - Czyli, Toyota Prius na bogato

Lexus CT 200h - Czyli, Toyota Prius na bogato

Lexus CT 200h to technika oszczędnego Priusa odziana w eleganckie szaty Lexusa: sprawdziliśmy, czy przeciwieństwa rzeczywiście się przyciągają
Lexus CT 200h w teście 100 tys. km!

Lexus CT 200h w teście 100 tys. km!

Hybrydowa technika oszczędnego Priusa ubrana w eleganckie szaty Lexusa: na dystansie 100 tys. km sprawdziliśmy, czy przeciwieństwa rzeczywiście się przyciągają i czy może mieć to wpływ na trwałość.
Lexus CT 200h po face liftingu tańszy o 20 tys. zł!

Lexus CT 200h po face liftingu tańszy o 20 tys. zł!

Lexus CT 200h - najmniejsza hybryda japońskiej firmy - przeszła face lifting. 1400-osobowym zespołem inżynierów i techników opracowujących zmiany kierowała po raz pierwszy w historii Lexusa kobieta - inż. Chika Kako. CT 200h prezentowany jest na salonie w Genewie, a w salonach polskich dilerów Lexusa pojawi się już w marcu 2014 r. Auto jest tańsze od dotychczasowego modelu aż o 20 tys. złotych, w postawowej wersji Elite kosztuje 93 800 zł.
Ile kosztuje  w Polsce Lexus CT200h?

Ile kosztuje w Polsce Lexus CT200h?

W polskich salonach sprzedaży Lexusa jest już dostępny najmniejszy model CT200h. Hybrydowy kompakt premium kosztuje minimum 106 900 zł, czyli tylko o 5 tys. zł więcej niż Toyota Prius
Lexus CT 200h: kompakt klasy premium

Lexus CT 200h: kompakt klasy premium

Cicha rewolucja – tak Lexus określa wprowadzenie na rynek kompaktowego modelu

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech