"Decyzję o wejściu do Polski podjęliśmy w połowie 2008 roku, potrzebowaliśmy jednak czasu na odpowiednie przygotowanie startu działalności, a także bardzo uważnie obserwowaliśmy jak rynek zareaguje na aktualną sytuację gospodarczą. Rozpoczęcie działalności zbiegło się z trudnym okresem dla światowej i polskiej gospodarki, tym samym jest trudnym czasem dla nowych projektów biznesowych. Mimo wszystko pozytywnie oceniamy potencjał polskiego rynku, jesteśmy przekonani o trafności podjętej decyzji. Teraz będziemy pracować na to, aby w przeciągu najbliższych 3 lat wejść do pierwszej trójki sprzedaży w segmencie samochodów pick-up w Polsce." - powiedział Olivier Heymans, Prezydent i Dyrektor Generalny Isuzu Benelux, belgijskiej spółki akcyjnej, której ISUZU Automotive Polska jest Oddziałem w Polsce. „Obecnie wprowadzamy do sprzedaży nowy model pick-up'a - ISUZU D-MAX. To pojazd, którego głównymi atutami jest trwałość i ekonomika użytkowania. W działaniach sprzedażowych będziemy koncentrowali się na segmencie małych firm, ale również na flotach firm budowlanych i rynku rolniczym. Samochód występuje w ponad 16 wersjach, dzięki czemu potencjalni Klienci mogą wybierać pomiędzy typowym samochodem do pracy i komfortowo wyposażonym, który sprawdzi się także w trakcie wyjazdów wakacyjnych oraz doskonale spisuje się na polskich drogach, które jak wiemy wciąż wymagają nakładów inwestycyjnych." - powiedział Jacek Witkowski, Country Manager ISUZU Automotive Polska. ISUZU D-MAX występuje w ponad 16 wersjach. Do wyboru są krótka, przedłużona i podwójna kabina pasażerska, które mogą być napędzane silnikami turbodiesel z intercoolerem o pojemności 2.5 lub 3.0 litra. W zależności od potrzeb dostępny jest napęd 2WD lub 4WD. Różne zabudowy i wyposażenie wnętrza pozwalają dopasować samochód do zadań, które będzie wykonywał. Zawsze niezmienna pozostanie legendarna trwałość ISUZU, którą potwierdzają 3 lata gwarancji lub 100.000 kilometrów przebiegu. ISUZU Automotive Polska zamierza oprzeć sieć salonów i serwisów o dealerów wielomarkowych, wybierając partnerów o wzorowej reputacji i jakości usług, dobrze zakorzenionych w lokalnym rynku oraz najchętniej z doświadczeniem w segmencie pojazdów użytkowych i w obsłudze flot pojazdów, jednak bez produktu konkurencyjnego w ofercie. Możliwa jest także współpraca z dystrybutorami maszyn budowlanych i rolniczych, gdyż ten segment Klientów jest szczególnie ważny.