Program restrukturyzacji realizowany w ciągu ostatnich lat przyniósł spodziewane efekty i koncern PSA znów odnotował na swoim koncie zyski. Warto dodać, iż jeszcze w 2014 roku koncern produkował aż 45 modeli, a w najbliższym czasie będzie ich tylko 26.

Czas więc pomyśleć o dalszej przyszłości. Plan „Push to Pass” obejmuje lata 2016–2021 i stanowi odpowiedź na potrzeby klientów w zakresie mobilności z uwzględnieniem przyszłych zmian w użytkowaniu samochodów. Plan ten, dla którego impulsem jest zmiana oczekiwań klientów, zapewni grupie odpowiedni potencjał dzięki wykorzystaniu dynamiki wzrostu wydajności i doskonałości działania oraz elastyczności, które są owocami planu „Back In the Race”.

PSA zamierza sukcesywnie wprowadzać do produkcji nowe modele. Każda z marek ma za zadanie realizować przynajmniej jedną premierę rocznie w każdym ze swoich regionów sprzedaży.

Nowością ma być pikap, który powstanie przy współpracy z zewnętrznym partnerem. Dotychczas nie ogłoszono, czy będzie to Fiat lub Toyota.

Wraz z prezentacją planów na przyszłość koncern zmienił także nazwę. dotychczasowy PSA Peugeot Citroën będzie obecnie Groupe PSA. Nowe logo zaprojektowali designerzy Peugeota.

Dzięki przemyślanym inwestycjom w badania i rozwój oraz rygorystycznej kontroli kosztów produkcji i kosztów stałych plan ten pozwoli na poprawę wyników Grupy PSA. Obejmuje następujące cele:

- uzyskanie bieżącej marży operacyjnej w średniej wysokości 4 proc. w przypadku pionu samochodowego w okresie 2016–2018 oraz docelowo 6 proc. w 2021 r.;

- wzrost obrotów Grupy o 10 proc. w okresie od 2018 r. w stosunku do 2015 r. oraz dodatkowo o 15 proc. do 2021 r.

- wzrost obrotów Grupy o 10 proc. w okresie od 2018 r. w stosunku do 2015 r. oraz dodatkowo o 15 proc. do 2021 r.

W tym celu Grupa zmieni swój model ekonomiczny, aby wygenerować większą wartość w oparciu o lepsze wykorzystanie obecnej bazy klientów oraz jej poszerzenie dzięki kanałom cyfrowym i ofercie posprzedażnej obejmującej samochody różnych marek, leasing, samochody używane, usługi zapewniające mobilność oraz usługi zarządzania flotą. Starannie przemyślane inwestycje typu venture capital pozwolą zwiększyć portfel oferowanych rozwiązań w zakresie mobilności.