W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Jeep Avenger od 500 zł netto miesięcznie. Nowa oferta i program
Jeep Avenger to produkowany w Polsce miejski SUV, którego pokochano w całej Europie. Mierzy 4084 mm długości, 1776 mm szerokości i 1534 mm wysokości. To prawdziwa gratka dla każdego miłośnika segmentu B. Trudno o ciekawiej wyglądającego i nowocześniejszego SUV-a tych rozmiarów. Zwłaszcza że wyróżnia się na tle rywali umiejętnościami w terenie. Avenger jest dostępny z różnymi napędami: w pełni elektrycznym, benzynowym, oraz hybrydowym e-Hybrid 4x2 i 4xe. Niezwykle ciekawie prezentuje się teraz oferta elektrycznej wersji Avengera. Jeep w swoim abonamencie oferuje małego SUV-a już od... 500 zł netto miesięcznie, a do tego dorzuca ładowarkę wallbox gratis. Skąd bierze się aż tak niska kwota? Wszystko dzięki nowemu programowi dopłat "NaszEauto", na który Jeep Avenger się łapie.
Jeep Avenger w nowym programie dopłat "NaszEauto"
W Polsce uruchomiono nowy program dopłat do samochodów elektrycznych "NaszEauto". Maksymalna kwota wsparcia wynosi aż 40 tys. zł. O dotacje do zakupu, leasingu, wynajmu długoterminowego mogą starać się osoby fizyczne oraz osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Do wsparcia kwalifikują się wyłącznie nowe samochody elektryczne kategorii M1, wcześniej niezarejestrowane, których cena nie przekracza 225 tys. zł netto. Jeep Avenger oczywiście się w tym limicie mieści, a to oznacza, że kierowca może bardzo mocno obniżyć jego cenę. Konkretna kwota dofinansowania zależy od kilku czynników. Jeep przyszykował dla polskich klientów specjalną stronę, gdzie można wszystko wyliczyć, a także skonfigurować Jeepa marzeń. W atrakcyjnym abonamencie miesięczna rata startuje od 500 zł netto miesięcznie.
Elektryczny Jeep Avenger jest gotowy na każde wyzwanie
Elektryczny Avenger ma 156 KM i rozpędza się do 100 km na godz. w okrągłe 9 sekund. Na co dzień oczarowuje błyskawiczną reakcją na gaz, płynnym rozwijaniem mocy i ciszą. Kierowca nie musi się przejmować o zasięg. Akumulator o pojemności 54 kWh zapewnia około 400 km zasięgu (w cyklu mieszanym WLTP), a szybkie ładowanie pozwala na uzupełnienie baterii od 20 do 80 proc. w zaledwie 24 minuty. Takie parametry sprawiają, że Avenger odnajdzie się nie tylko w mieście. Spokojnie można ruszyć nim w dłuższą trasę i nie przejmować się zasięgiem. Kierowcy elektryków mogą też korzystać z wielu przywilejów. Każdy, kto musi się przedzierać przez miasto w godzinach szczytu, doceni możliwość jazdy buspasami. Elektryk to także darmowe parkowanie w strefach płatnego parkowania.