Priaulx w czasówce zajął dopiero 12. miejsce. W pierwszym wyścigu przy lotnym starcie Muller wyprzedził Menu jeszcze przed zmianą świateł. Sędziowie długo zastanawiali się nad tym wydarzeniem. Nie musieli jednak podejmować żadnej decyzji. Seat Leon TDI Francuza z powodu awarii pompy paliwa wycofał się z zawodów podczas przedostatniego, ósmego okrążenia. Z walki o tytuł ubył także jeszcze jeden z kandydatów. Augusto Farfus uderzył w barierę po kolizji z Gabriele Tarquinim. Wygrana w tej rundzie to rekordowe, piąte zwycięstwo Alaina Menu w sezonie, a trzecie na ulicznym torze. Druga pozycja przypadła Gabriele Tarquiniemu, a trzecia Robertowi Huffowi.Andy Priaulx zajął ósme miejsce, co zgodnie z regulaminem oznaczało pierwsze miejsce startowe w drugim wyścigu. Ponieważ Muller nie brał już udziału w tej rundzie, Brytyjczykowi pozostał tylko jeden rywal - James Thompson. Po starcie kierowca Alfy Romeo znalazł się tuż za Priaulksem, ale na siódmym okrążeniu został wyprzedzony przez Nicolę Lariniego. Później jeszcze musiał stoczyć zacięty, zwycięski pojedynek o ostatnie miejsce na podium z Portugalczykiem Tiago Monteiro (Seat Leon). "Nie mogę w to uwierzyć - po wyścigu powiedział Priaulx. - To wyjątkowo szczęśliwy dzień. Mój samochód był zawsze niezawodny, a zespół wykonywał swe zadania bez zarzutu. To właśnie było podstawą naszego sukcesu". W kategorii producentów tytuł mistrzowski obroniło BMW (255 pkt). Kolejne pozycje przypadły Seatowi (249), Chevroletowi (218) i Alfie Romeo (124).Puchar za końcowe zwycięstwo w klasyfikacji Yokohama Independents' Trophy, przeznaczony dla kierowców prywatnych, przypadł Włochowi Stefano D'Aste (BMW 320si).