Auto Świat > Wiadomości > Aktualności > Konkurent Orlenu podsumowuje pierwszy rok. Ogłosił sukces

Konkurent Orlenu podsumowuje pierwszy rok. Ogłosił sukces

Minął rok, odkąd MOL wszedł do Polski, przejmując stacje Lotosu. Przez ten czas doszło do zmian na ponad 200 stacjach w Polsce, a kierowcy szybko przyzwyczaili się do tych zmian. Firma ogłasza sukces.

MOL - stacja paliw - zdjęcie ilustracyjne
MOL - stacja paliw - zdjęcie ilustracyjneŹródło: Shutterstock / Pazargic Liviu

Dwie trzecie kierowców w Polsce po usłyszeniu nazwy MOL będzie wiedziało, że chodzi o stację benzynową, a co piąty zmotoryzowany skorzystał z usług węgierskiej firmy. Przedstawiciele nowego gracza na polskim rynku paliw ogłaszają sukces po pierwszym roku działalności w Polsce.

200 stacji, milion użytkowników i miliony hot dogów

MOL chwali się, że udało mu się zrobić rebranding ponad 200 stacji, a na 34 stacjach działają punkty gastronomiczne, w których można zjeść i odpocząć. Do końca 2024 r. ma być ich 69.

Dyrektor ds. rynku detalicznego w MOL Polska, Piotr Pyrich podzielił się ciekawą statystyką dotyczącą gastronomii na węgierskich stacjach. Od momentu wejścia firmy do Polski, MOL sprzedał 6 mln 200 tys. kaw oraz 5 mln 800 tys. hot dogów. Wraz z rozwojem działów gastronomicznych będzie to zapewne jeszcze więcej.

Pierwszy rok to także sukces we wprowadzeniu programu partnerskiego MOL Move, który działa od lipca 2023 r. Do pierwszych dni stycznia zarejestrowało się tam ponad milion użytkowników, gdzie kierowcy mogą liczyć na dodatkowe rabaty. Co więcej, według statystyk, osoby korzystające z programu partnerskiego tankują średnio o jedną czwartą paliwa więcej.

– Świętowaliśmy liczne sukcesy osiągnięte w ciągu ostatniego roku. Poczyniliśmy w tym czasie znaczące inwestycje, dostosowując nasze stacje do standardów Grupy MOL. Konsekwentnie wzmacnialiśmy też naszą pozycję, jako atrakcyjny, godny zaufania partner dla przedsiębiorców zarządzających stacjami paliw. Planujemy długofalową obecność w Polsce, a konkurencja napędza nas do działania. Wejście na polski rynek widać już w wynikach segmentu detalicznego Grupy – powiedział Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich w MOL Group.

Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy:MOLstacja paliwPaliwoKawa
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków