Całość produkcji sprzedawano w Anglii. W 1908 roku kontrolę nad całym przedsięwzięciem przejął T. B. André - późniejszy producent amortyzatorów Hartford. Pierwszy model Olimpia z 1906 roku napędzał jednocylindrowy silnik o mocy 8 KM. Nieco później pojawiła się 10-konna jednostka 2-cylindrowa i 12-konna, 4-cylindrowa. Wczesne modele Marlborough miały okrągłą chłodnicę i pokrywę silnika. W 1912 roku nastąpiły zmiany. Rozpoczęto produkcję samochodów o "numer większych" od cycle carów. Chłodnica zmieniła kształt na ostry dziób w przekroju podobny do litery V. Do napędu używano silników 1.1. Po I wojnie stosowano jednostki 1.1 firmy C.I.M.E. oraz French Fivet, Ballot, British Azani i Coventry Climax. W 1925 roku trwały prace nad konstrukcją modelu z 6-cylindrowym silnikiem 2.0 Coventry Climax z hamulcami na 4 koła. Niestety nie wszedł on do produkcji. W sumie wyprodukowano 2000 sztuk wszystkich modeli Marlborough. Model 10/20 Roadspeed z 1921 roku napędzał silnik Azani 1.5. Rozpędzał on auto do 96 KM, a przy korzystnych warunkach wietrznych nawet do 115 km/h. Samochód kosztował 525 funtów. Prezentowana wersja DeLuxe była droższa o 50 funtów.