Logo

Mitsubishi Eclipse Cross wezwane do serwisu na akcję naprawczą

Na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) dostępna jest informacja, z której wynika, że do serwisu powinni udać się właściciele Mitsubishi Eclipse Cross. Powodem wizyty jest akcja przywoławcza, którą w Polsce objętych zostało 3371 egzemplarzy Eclipse Cross (GK1W, GK9W) z roczników modelowych 2018-2020.

Przeczytaj też:

Jak informuje Mitsubishi, przy dużej prędkości mogą wypiąć się zatrzaski listwy nadkola. Jeśli do tego dojdzie, listwa może odpaść podczas jazdy. Właściciele aut, których dotyczy ten problem, zostaną poinformowani o konieczności zgłoszenia się do serwisu, aby zamontować dodatkowy wspornik listwy przedniego prawego nadkola.

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu