Europejska premiera L200 miała miejsce cztery lata temu. W zakładach Mitsubishi Motors Thailand Co., Ltd w Laem Chabang wyprodukowano dotychczas 495 914 sztuk, wliczając w to 185 553 egzemplarzy przeznaczonych na eksport do Europy, czyli na swój największy rynek zbytu.
Nowa wersja oferuje między innymi przeprojektowaną platformę ładunkową dla wersji Club Cab, nowe elementy wyposażenia oraz nową przekładnię automatyczną czy niższy poziom emisji CO2.
Przód nowego L200 odchodzi od stylistyki pierwszej generacji na rzecz bardziej surowego wyglądu: charakteryzuje się teraz bardziej wyrazistą konstrukcją zderzaka przedniego w kolorze nadwozia, która podkreśla wysmukły kształt projekcyjnych reflektorów oraz osłony chłodnicy (chrom lub czerń, zależnie od wersji). Poniżej znajdziemy wydłużone oprawy lamp przeciwmgłowych po obu stronach poszerzonego wlotu powietrza, które czynią przód L200 jeszcze masywniejszym. Podobne wrażenie wywołuje srebrna osłona miski olejowej umieszczona między czarnymi panelami płatów bocznych. Całości dopełnia nowy lakier Granite Brown oraz – w wyższych wersjach – nowe 16 i 17-calowe felgi ze stopu metali lekkich.
Wersja Single Cab również posiada odświeżoną stylistykę przedniej części nadwozia, z przednim grillem i zderzakiem w praktycznym czarnym kolorze.
Przeprojektowano także platformę załadunkową. Konstrukcja platformy – zbliżona do rozwiązania zastosowanego już w wersji Double Cab – znajdzie się również na wyposażeniu wersji Club Cab (półtorej kabiny). Zaprojektowano ją z myślą o praktycznym użytkowaniu, dlatego może pochwalić się wyższym i prostszym wyprofilowaniem.
Sporo udoskonaleń znajdziemy również w kabinie pasażerskiej: m.in. nową konsolę środkową, bardziej praktyczny środkowy podłokietnik, wielofunkcyjną kierownicę z obsługą zestawu audio oraz tempomatu, odświeżony zespół zegarów. Zmienione zostały też wzory tapicerki foteli dla wszystkich wersji wyposażenia (w opcji tapicerka skórzana) oraz dźwignia hamulca postojowego i dźwignia przekładni automatycznej.W opcji dostępny system komunikacyjno - medialny MMCS z HDD, zestaw audio z wejściem jack AUX-in w środkowym podłokietniku, czujniki deszczu i zmierzchu oraz centralny wyświetlacz w stylu Pajero.
Wprowadzona została elektronicznie sterowana, 5-stopniowa przekładnia automatyczna (konstrukcja firmy Mitsubishi – INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym), zespolona z nowym, 178-konnym (przy 4000 obr. /min.; ) silnikiem wysokoprężnym High Power Diesel. Moment obrotowy wynosi wartości 400 Nm przy 2000 obr. / min. dla wersji z przekładnią manualną oraz 350 Nm przy 2000 obr. /min. dla wersji z przekładnią automatyczną. Silnik mniej pali oraz emituje CO2.
Ta wersja układu napędowego dostępna będzie obok już oferowanej wersji Medium-Power z 136-konnym silnikiem 2.5 Di-D. Dzięki temu europejski klient będzie miał do wyboru poszerzoną gamę konfiguracji układ napędowego.
L-200 Single Cab Model 2010 produkcja 2010 - cena w złotych (brutto) | ||||
CIĘŻAROWY | Wersja | Moc silnika | Cena | Upust |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Inform | 136 KM | 74 490 | - |
Mitsubishi L-200 Club Cab Model 2010 produkcja 2010 - cena w złotych (brutto) | ||||
Model | Wersja | Moc silnika | Cena | Upust |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Invite | 136 KM | 82 990 | - |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Invite AC | 136 KM | 85 990 | - |
Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy | 3 200 |
L-200 Double Cab Model 2010 produkcja 2010 - cena w złotych (brutto) | ||||
CIĘŻAROWY | Wersja | Moc silnika | Opcja | Upust |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Invite | 136 KM | 90 990 | - |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Invite AC | 136 KM | 93 990 | - |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Intense | 136 KM | 101 990 | 5000 |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Intense Plus HP | 178 KM | 112 990 | 5000 |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Intense Plus HP AT | 178 KM | 119 990 | 5000 |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Instyle HP | 178 KM | 122 990 | 5000 |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Instyle HP AT | 178 KM | 129 990 | 5000 |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Instyle HP NAVI | 178 KM | 130 990 | 5000 |
Mitsubishi L 200 | 2.5 DID Instyle HP NAVI AT | 178 KM | 137 990 | 5000 |
Dopłata za lakier metalizowany lub perłowy | 3 200 |
Nadwozie | Single Cab | Club Cab | Double Cab | |||||
WERSJA | Inform | Invite | Invite | Intense | Intense Plus | Intense Plus | Instyle | Instyle |
Skrzynia biegów | 5MT | 5MT | 5MT | 5MT | 5MT | 5AT | 5MT | 5AT |
SILNIK | Wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem | |||||||
Typ | Czterocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany z intercoolerem | |||||||
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |||||||
Pojemność skokowa ccm | 2477 | |||||||
Średnica x skok mm | 91,1 x 95,0 | |||||||
Stopień sprężania | 17,5 | 16,5 | ||||||
Zasilanie | Common-rail | |||||||
Maksymalna moc kW(KM) / obr./min. | 100 (136) / 4000 | 131 (178) / 4000 | ||||||
Maksymalny moment obrotowy Nm / obr./min | 314 / 2000 | 400 / 2000 | 350 / 1800 | 400 / 2000 | 350 / 1800 | |||
Pojemność zbiornika paliwa l | 75 | |||||||
WYMIARY I MASY | w mm | |||||||
Wymiary dł. x szer. x wys. | 5040 x 1750 x 1775 | 5120 x 1750 x 1775 | 5185 x 1750 x 1775 | 5185 x 1815x 1780 | 5260 x 1815 x 1780 | |||
Wymiary przestrzeni ładunkowej dł. x szer.(między wnękami kół) x wys. mm | 2220 x 1470 (1085) x 405 | 1805 x 1470 (1085) x 460 | 1505 x 1470 (1085) x 460 | 1505 x 1470 (1085) x 460 | 1505 x 1470 (1085) x 460 | |||
Wysokość podłogi przestrzeni bagażowej nad poziomem jezdni mm | 845 | 855 | 845 | 850 | 850 | |||
Rozstaw osi mm | 3000 | |||||||
Rozstaw kół (przód/tył) mm | 1505 / 1500 | 1505 / 1500 | 1505 / 1500 | 1520 / 1515 | 1520 / 1515 | |||
Prześwit poprzeczny mm | 200 | 200 | 200 | 205 | 205 | |||
Masa własna kg | 1770 | 1790 | 1860 | 1880 | 1890 | 1905 | 1890 | 1905 |
Ładowność kg | 1020-1080 | 965-1060 | 860-990 | 830-970 | 820-960 | 820-945 | 820-960 | 820-945 |
Dopuszczalna masa całkowita kg | 2850 | |||||||
Promień zawracania m | 5,9 | |||||||
OSIĄGI | dane producenta | |||||||
Prędkość maksymalna km/h | 167 | 167 | 167 | 167 | 167 | 165 | 179 | 175 |
Masa holowanej przyczepy (z hamulcem/ bez hamulca) kg | 2700 / 750 | |||||||
SPALANIE | dane producenta | |||||||
Spalanie miasto l | 10,3 | 10,4 | 10,5 | 10,5 | 9,8 | 11,3 | 9,8 | 11,3 |
Spalanie poza miastem l | 6,9 | 7,1 | 7,3 | 7,3 | 7,4 | 8,3 | 7,4 | 8,3 |
Spalanie średnie l | 8,1 | 8,3 | 8,5 | 8,5 | 8,3 | 9,4 | 8,3 | 9,4 |
Emisja CO2 średnia g/km | 215 | 218 | 223 | 223 | 218 | 248 | 218 | 248 |
PODWOZIE | dane szczegółowe | |||||||
Zawieszenie | Przód: sprężyny; Tył: sprężyny piórowe | |||||||
Hamulce | Przód; wentylowane tarcze; Tył: bębny | |||||||
Przekładnia kierownicza | Zębatkowy ze wspomaganiem | |||||||
Przeniesienie napędu | 5 biegowa skrzynia manualna Skrzynia rozdzielcza z reduktorem Easy Select | 5 biegowa skrzynia manualna Skrzynia rozdzielcza z reduktorem Easy Select | 5 biegowa skrzynia manualna Skrzynia rozdzielcza z reduktorem Easy Select | 5 biegowa skrzynia manualna Skrzynia rozdzielcza z reduktorem Super Select | 5 biegowa skrzynia manualna Skrzynia rozdzielcza z reduktorem Super Select | 5 biegowa skrzynia automatyczna Skrzynia rozdzielcza z reduktorem Super Select | 5 biegowa skrzynia manualna Skrzynia rozdzielcza z reduktorem Super Select | 5 biegowa skrzynia automatyczna Skrzynia rozdzielcza z reduktorem Super Select |