W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Nissan X-Trail w bardzo ciekawej ofercie
Nissan X-Trail to pełnoprawny SUV klasy średniej. Mierzy 4680 mm długości, 2065 mm szerokości z lusterkami i 1725 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm, a bagażnik pomieści od 485 do 585 l. Mówimy więc o naprawdę dużym i uniwersalnym samochodzie. Można go zamówić również w wersji siedmioosobowej. Polscy kierowcy mogą teraz liczyć na bardzo duże rabaty i korzyści. W przypadku flagowego modelu można zyskać nawet do 17500 zł. Co więcej, Nissan oferuje także promocyjne ubezpieczenie za 2 proc., a X-Trail jest dostępny w atrakcyjnych formach finansowania z leasingiem 101 proc. na czele. Przedsiębiorcy mogą liczyć na specjalną promocję "Taniej o wartość VAT". W ramach akcji można nabyć nowe samochody z rabatem odpowiadającym wartości podatku VAT liczonego od ceny katalogowej pojazdu.
Nissan X-Trail ma hybrydowe napędy. Który wybrać?
Nissan X-Trail to jeden z najlepiej sprzedających się SUV-ów na całym świecie. Zawdzięcza to nie tylko przestronności, ale też niezawodności i bogatemu wyposażeniu. Oferta silnikowa dostosowana jest pod każdy rynek. Dlatego w Europie X-Trail ma napędy hybrydowe. Podstawowa wersja to miękka hybryda z silnikiem 1.5 VC-T o mocy 163 KM. Bardzo ciekawym pomysłem są hybrydy e-POWER. To technologia silnika benzynowego jedynie do wytwarzania energii dla silnika elektrycznego, który napędza pojazd. Efektem jest precyzyjna i cicha jazda bez konieczności podłączenia do sieci elektrycznej. Dostępny jest także układ e-POWER z napędem na obie osie czyli e-4ORCE, który zapewnia jeszcze więcej mocy i stabilne manewry. Nissan X-Trail Z napędem 4x4 e-4ORCE ma 213 KM, rozpędza się od 0 do 100 km na godz. w siedem s, a przy tym zużywa tylko od 6,3 do 6,6 l na 100 km.
W Nissanie X-Trailu kierowcę wspiera ProPILOT Assist
Jednym z najciekawszych elementów wyposażenia X-Traila jest system ProPILOT Assist (z technologią Navi-Link), który przy współpracy z aktywnym tempomatem jest naprawdę pomocnym asystentem podróży. Nie tylko utrzymuje on nasze auto na pasie ruchu i "pilnuje" zadanego odstępu, ale również utrzymuje je na środku pasa ruchu oraz, dzięki integracji z nawigacją "przewiduje" trasę – zakręty, skrzyżowania czy zjazdy z dróg szybkiego ruchu. Włączając go, mamy autentyczne wrażenie, że pojazd nie tylko na bieżąco reaguje na zmieniające się warunki, ale naprawdę pewnie panuje nad samochodem. Jest także system automatycznego parkowania ProPilot Park, który jest w stanie całkowicie automatycznie zaparkować auto, czy systemy tak przydatne w ruchu miejskim i w codziennym użytkowaniu (np. na parkingach), jak ostrzegający o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu, który w razie zagrożenia stłuczką parkingową sam zatrzyma np. auto wyjeżdżające tyłem z miejsca postojowego.