Model Coupe ma aluminiowo-stalowe nadwozie podobnie jest w kabriolecie. Charakterystyczny kształt dachu 911 został zachowany, linia nadwozia pozostaje też nienaruszona gdy jest on złożony.
Konstrukcja dachu została wykonana z lekkich materiałów w tym magnezu. Dzięki niewielkiej masie dachu sportowy charakter auta został zachowany i jak zaznacza producent wpłynęło to korzystnie na wielkość zużycia paliwa. Całość sprawia, że ta 911 jest lżejsza od poprzedniej.Silniki napędzające nowe modele pozostały te same, co w zwykłych wersjach 911. Jednostka 3.4 litra dostarcza 350 KM za pośrednictwem siedmiobiegowej manualnej przekładni. Natomiast 911s ma większego boksera o pojemności 3.8 litra i mocy 400 KM. Obie wersje za dopłatą są dostępne z automatyczną skrzynią biegów PDK.
W porównaniu do poprzednika nowe Porsche ma większy rozstaw kół pomiędzy przodem, a tyłem i jest szersze z przodu. 911 wyposażono w nowy system wspomagania układ kierowniczego, zwiększający precyzję prowadzenia. Ceny 911 Carrera Cabriolet na niemieckim rynku zaczną się od 100 532 euro, a 911 Carrera S Cabriolet od 114 931 euro.