Przedstawiciele rządu wymieniają przemysł zabawkarski, papierniczy, odzieżowy, spożywczy (w tym niewątpliwie monopolowy i tytoniowy). Nie wątpimy, że jest w Polsce wiele rodzin, które mają kilkoro dzieci i ledwo wiążą koniec z końcem, więc każdy grosz im się przyda. Pomoc uzyskają również te rodziny, które owe 500 zł mogą przeznaczyć na bardziej luksusowe wydatki. Chociażby na zakup samochodu.

Za 500 czy 1000 zł nie ma aut, którymi dzieci można by bezpiecznie dowozić do szkoły. Jednak już po roku otrzymywania pomocy jeden maluch uzbiera 6000 zł, przy dwojgu będzie to 12 000 zł. Taka kwota pozwala kupić całkiem przyzwoite auto.

Różne warianty zakupu czterech kółek z wykorzystaniem programu 500+ przedstawiamy w naszym najnowszym wydaniu tygodnika Auto Świat. Czy taki sposób wykorzystania pomocy państwa udzielonej rodzinom warto rozważyć? Dlaczego nie!

Ważne jest przecież, jak twierdzą przedstawiciele rządu, żeby pieniądze z powrotem trafiły do polskiej gospodarki i mogły stać się jej siłą napędową. Zatem oby do kwietnia, bo wtedy ruszą pierwsze wypłaty.

Foto: auto świat / Auto Świat

W najnowszym wydaniu tygodnika Auto Świat (9/2016) m.in.

AKTUALNOŚCI – premiery salonu genewskiego, Hyundai Ioniq – pierwsza jazda, czwarta generacja Toyoty Prius

TESTY – porównanie popularnych SUV-ów z Azji, Audi A4 ze 190-konnym dieslem 2.0 TDI, Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG, Skoda Superb w wersji 1.4 TSI ACT oraz pierwszy test Fiata Tipo.

PORADY – Auto za 500+ Jakie auto kupisz (sfinansujesz) za pieniądze z nowego programu prorodzinnego. Jak odzyskać dowód rejestracyjny, serwis zawieszenia. Niedopełnione formalności – za co grozi kara.

Z DRUGIEJ RĘKI – Toyota Yaris Hybrid (od 2012 r.) - test na dystansie 100 tys. km. Top 5: diesle w SUV-ach

FASCYNACJE – BMW M2 i jego przodek 2002 turbo –  jazda po drogach Kalifornii wokół Laguna Seca

MARKET – aktualne ceny

Najnowsze wydanie tygodnika Auto Świat (9/2016) w sprzedaży od 29 lutego 2016 r.