Peugeot 208 będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia: Access, Active i Allure. Za najtańszą "208-kę" w wersji trzydrzwiowej zapłacimy 39 900 zł, natomiast Peugeot z pięciodrzwiowym nadwoziem to już wydatek 42 900 zł.Pod maską najtańszych odmian odnajdziemy silnik 1.0 VTI o mocy 68 KM, jednostka ta będzie dostępna w ofercie od września 2012 roku. W lipcu będzie można kupić Peugeoty 208 z mocniejszymi silnikami: 1.2 VTI 82 KM, 1.6 VTI 120 KM i 1.6 THP 155 KM.We wcześniejszym terminie będzie można kupić model 208 z silnikiem benzynowym 1.4 VTI 95 KM oraz jednostkami wysokoprężnymi. Za najtańszego diesla – 1.4 HDI o mocy 68 KM zapłacimy 52 200 zł. W ofercie odnajdziemy też szybsze wersje e-HDI o mocy 92 KM i 115 KM.Francuski producent zadbał o bezpieczeństwo, każdy wersja ma wszystko czego potrzebujemy, jedynymi różnicami pomiędzy trzema poziomami: Access, Active i Allure jest brak w Access świateł przeciwmgielnych i ich odmiany z funkcją doświetlania zakrętów, która jest dostępna jedynie za dopłata w odmianie Allure. Dopłaty wymagają też czujniki parkowania, które standardowo ma tylko model z silnikiem 1.6 THP Allure.Cena samochodu z najsłabszym silnikiem i wyposażeniem jest dość wysoka, a gdy ją wybierzemy musimy dopłacić dodatkowo za manualną klimatyzację – 2000 zł. Dodatkowej dopłaty – 1000 zł wymaga też radioodtwarzacz (WIP Sound).Najdroższa odmiana Peugeota 208 to trzydrzwiowa wersja z silnikiem 1.6 e-HDI Allure – 70 100 zł do tej ceny możemy dodać jeszcze dodatkowe wyposażenie, co zwiększy powyższą kwotę o ponad 10 000 zł.
Kierownica jest mniejsza niż w Ferrari, a zegary umieszczono pod szybą. To nietrafiony pomysł. W praktyce okazuje się, że koło kierownicy częściowo zakrywa instrumenty
Peugeot 208: polskie ceny
Tu czuć różnicę w stosunku do poprzednika. 5 cm ekstra na kolana podróżujących wygospodarowano dzięki spłaszczeniu oparć przednich foteli – oznacza to też lepszy komfort dla dzieci w fotelikach. Niestety, kilka cennych mm nad głową zabiera roleta szklanego dachu
285 l można powiększyć do 1076 l. Oparcie kanapy jest asymetrycznie dzielone
Strategia się zgadza – mniejszy, lżejszy, oszczędniejszy, ale czy też tańszy? O tym przekonamy sie niebawem. Choć francuski maluch jest bardziej charakterny od koreańskiej konkurencji, to w rzeczywistości może ona najbardziej pokrzyżować mu plany. Projektantom nie udał się trik z zegarami, choć sam pomysł był niezły.