Ponieważ Porsche nie może już oczekiwać radykalnego wzrostu sprzedaży na rozwiniętych rynkach, swoją uwagę skupia na rynkach w Chinach i Indiach.

Zwłaszcza Chiny wykazują duże zainteresowanie luksusowymi samochodami. Przykład marki Porsche jest bardzo wymowny: w zeszłym roku sprzedano tu ok. 2000 samochodów marki, w tym roku będzie to już 4000 egzemplarzy. Podobne statystyki wykazują także Rolls-Royce czy Bentley.

Chiny stają się więc dla producentów luksusowych samochodów jednym z największych rynków zbytu, dlatego żadna firma nie chce przepuścić okazji. Jeśli popatrzymy dokładnie na wyniki marki Porsche to sprzedaż w Chinach osiąga liczby porównywalne do rynku brytyjskiego czy japońskiego. Głównymi rynkami zbytu pozostają dla firmy Niemcy (ok. 40 tys. pojazdów) i USA (ok. 16 tys. samochodów).