Brytyjski producent ekstremalnych samochodów Radical zaprezentował podrasowaną wersję swojego bolidu wyścigowego SR8. Na niektórych torach samochód dorównywał większemu modelowi Radical SR LMP 2, czyli bolidowi ścigającemu się w serialu wyścigów Le Mans Series. Pod maską zamontowano jednostkę Powertec V8 o pojemności 2,8 l, która oferuje moc maksymalną 340 kW (455 KM) przy 10500 obr./min. Osiągnięcie tak wysokich obrotów było możliwe dzięki temu, że silnik Powertec RPB, podobnie jak jego poprzednik RPA o mocy 360 KM, bazują na silniku motocyklowym Suzuki 1300 GSX-R. Kompletny silnik waży zaledwie 88 kg włącznie z dodatkowymi pompami oleju i wody. Kierowca, a raczej pilot, steruje skrzynią biegów za pomocą manetek przy kierownicy. Radical twierdzi, że wrażenia z jazdy tym samochodem dorównują Formule 1. Za 89 tys. funtów Radical w przeciągu 6 tygodni przygotuje kompletny samochód. Firma oferuje szeroką gamę bolidów wyścigowych – od podstawowego SR3 Supersport po SR) LPM 2 Le Mans prototype.