Francuski producent wznawia swoją działalność w rajdowej grupie N. Po Renault 5 GT Turbo, R11 Turbo, R21 Turbo, R19 16V, Clio Williams i Clio Renault Sport, do walki w 2011 r. stanie najnowsze Megane RS, stworzone przez Renault Sport Technologies.
Grupa N, określana także grupą aut produkcyjnych, cechuje się ograniczoną liczbą modyfikacji seryjnych samochodów, obniżając koszty. Tak jest też z Megane RenaultSport N4, opartym na Megane RS 250. Auto w specyfikacji N-grupowej wyceniono na 57 500 euro, co jest ceną konkurencyjną. Oficjalna premiera pojazdu miała miejsce podczas Rallye du Var na Lazurowym Wybrzeżu.
Zobacz jak jeździ "cywilne" Megane RS na Nurburgringu oraz przeczytaj nasz test wściekłej "Meganki" <<<
Pod maską rajdowej „Meganki” znajduje się turbodoładowany silnik 2.0 16V, z którego, po modyfikacji jednostki sterującej silnikiem od Cosworth Eectronics i zastosowaniu 33-milimetrowej zwężki, wyciśnięto 265 KM mocy i 470 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest osiągany przy 3000 obr./min.
Napęd przekazywany jest na przednią oś poprzez 5-stopniową, kłową skrzynię biegów Sadev z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu. Samochód został ponadto odchudzony, posiada zmienieone wnętrze z klatką bezpieczeństwa, zawieszenie firmy Öhlins z możliwością trzystopniowej regulacji, wzmocniony układ hamulcowy oraz 18-calowe felgi aluminiowe.