Seria limitowana o nazwie Rip Curl zastąpiła w ofercie rynku polskiego i krajów bałtyckich wersję Dynamique. Auto wyróżnia się na zewnątrz charakterystycznymi elementami wyposażenia.

Stworzona na bazie wersji Twingo Dynamique jest wyposażona w dodatkowo przyciemniane tylne szyby, specjalną obudową świateł przeciwmgłowych oraz naklejkami na tylnej klapie i tylnym słupku. Twingo Rip Curl oferowany jest z nowym lakierem metalizowanym Czerwień Płomienna. Dostępne są jeszcze cztery inne odcienie metalizowane (Szary Platynowy, Niebieskoszary, Błękit Extreme, Czarna Perła), a także dwa lakiery niemetalizowane (Biel Alpejska, Czerwień Rubinu).

Renault Twingo Rip Curl Foto: Onet
Renault Twingo Rip Curl

W kabinie wprowadzono nowy wystrój w stylu Rip Curl, wyróżniający się specjalną tapicerką z wyszywanym logo Rip Curl oraz nakładkami na progi z napisami Rip Curl. Nowy czerwony odcień lakieru podkreśla dynamiczny charakter samochodu. Kolor ten odnajdziemy również we wnętrzu na włącznikach klimatyzacji, obramowaniu prędkościomierza oraz obudowie przenośnego schowka na drobne przedmioty typu organizer box.

Twingo Rip Curl posiada niezależne, przesuwane tylne fotele, pozwalające na uzyskanie wygodnej i łatwej do zagospodarowania przestrzeni z tyłu kabiny, niespotykanej w segmencie I. Samochód jest również wyposażony w klimatyzacje manualną ,radioodtwarzacz CD MP3, szyby przednie i lusterka regulowane elektrycznie.

W Polsce, Litwie, Łotwie i Estonii seria jest oferowana z silnikiem 1.2 16V 75 KM, który emituje do atmosfery 135 g CO2/km i spala średnio 5,7 l/100 km. Samochód kosztuje na polskim rynku 40 700 zł. Seria limitowana Twingo Rip Curl jest również dostępna na rynkach Francji, Niemiec, Włoch, Belgii, Portugalii, Austrii, Węgier i Republiki Czeskiej.