W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Renault Master. Van Roku w leasingu 101%
Renault Master zameldowało się na rynku w najlepszy możliwy sposób. Od razu zdobyło tytuł vana roku 2025, przyznawany przez jury międzynarodowego konkursu International Van of the Year. Jurorzy docenili wszechstronność modelu. Dzięki konstrukcji nadwozia „Aerovan” i platformie podłogowej przystosowanej do różnych rodzajów napędu Renault Master wyznacza nowy standard na rynku i może poszczycić się najlepszą wydajnością energetyczną w tej kategorii zarówno w wersji termicznej, elektrycznej, jak i z napędem wodorowym. Renault Master dostępne jest już w Polsce w bardzo korzystnym leasingu od 101 proc. Nowa oferta może okazać się strzałem w dziesiątkę, bo Master jest teraz gotowy na każde wyzwanie. W ofercie pojawiły się nawet wersje stuprocentowo elektryczne.
Renault Master, czyli szeroki wybór wersji. Są wersje E-Tech
W ofercie Renault Master znajdziemy propozycję dla każdego biznesu. Przewidzianych jest ponad 40 fabrycznych wersji nadwoziowych, wzbogaconych o nieograniczoną liczbę możliwych adaptacji. Samochód dostępny będzie z ładownością zwiększoną nawet do 2,4 tony i przestrzenią ładunkową o pojemności od 10,8 do 22 m3, w wersji przednio- i tylnonapędowej, z szerokością otworu załadunku i długością przestrzeni ładunkowej, które są jednymi z największych w segmencie. Równie szeroka jest oferta silnikowa. Master jest dostępny z czterema wersjami wysokoprężnego silnika Blue dCi o mocy 105, 130, 150 i 170 KM, współpracującego z mechaniczną skrzynią biegów. Zużycie paliwa? Od 7,5 l/100 km. Mastera można wybrać także w wersji elektrycznej. W Polsce Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM dostępne jest w wersji long range z akumulatorem 87 kWh i z rekordowym zasięgiem nawet 460 km. To bardzo ciekawa propozycja dla nowoczesnych i odpowiedzialnych społecznie firm. Elektryczny samochód dostawczy to szereg zalet i oszczędności. W mieście to wybór wręcz idealny, a dzięki dużemu zasięgowi Renault nie boi się także tras drogami szybkiego ruchu.
Renault Master. W kabinie jest wygodnie i nowocześnie jak w osobówce
Master posiada jeszcze lepsze kluczowe parametry i cechuje się niskim współczynnikiem oporu powietrza oraz jeszcze lepszą zwrotnością. Jego wnętrze jest jeszcze bardziej ergonomiczne, schowki mają do 135 litrów oraz ulepszona została funkcja mobilnego biura. Co to oznacza? Oparcie środkowego fotela przekształca się w stół roboczy, a zainstalowane porty USB-C umożliwiają zasilanie urządzeń elektronicznych. To samochód dostawczy nowej ery, a więc rozpieszcza kierowcę nowoczesnym wyposażeniem. Na wyposażeniu znajdziemy m.in. system multimedialny R-Link ze wbudowanymi usługami Google, 10-calowym ekranem oraz z bezprzewodową łącznością ze smartfonami, LED-owe reflektory, klimatyzację, czujniki parkowania, system automatycznego hamowania awaryjnego, system utrzymania pasa ruchu i regulator prędkości z ogranicznikiem. Pracę ułatwiają też przesuwne drzwi o szerokości 1312 mm oraz tylne drzwi otwierane do 270 stopni, które znacząco usprawniają proces załadunku.