Chociaż gwiazdą stoiska Seata w Genewie był koncept 20V20, to także uwaga zwiedzających zwrócona była na usportowioną wersję Toledo FR Line.
Model o tej nazwie nie odnosi spodziewanych sukcesów rynkowych, czego wymownym potwierdzeniem jest spadek sprzedaży w 2014 r. o 2,3 procent. Stąd też podjęto decyzję o wsparciu, w czym ma pomóc sportowy pakiet FR Line.
Seat Toledo FR Line otrzymało wloty powietrza z inną kratownicą, 17-calowe obręcze kół z metali lekkich oraz wyraźniejsze boczne progi. Są też przyciemniane szyby boczne. Wnętrze oferowane jest w czarnych barwach. Skórzana kierownica oraz rękojeść dźwigni zmiany biegów i hamulca postojowego oraz tapicerka na siedzeniach, otrzymały czerwone przeszycie.
Za dopłata można zamówić diodowe reflektory. W ofercie jednak zabraknie mocniejszej jednostki napędowej od tych dostępnych w podstawowej ofercie.