• na wizytę serwisową umówisz się w kilku prostych krokach przez stronę internetową lub aplikację BMW Connected
  • dzięki usłudze Door2Door odbierzemy Twój samochód, przewieziemy na wizytę serwisową i odstawimy w wybrane miejsce
  • dzięki BMW Smart Video Communication pracownik serwisu pokaże Ci na filmie, co wymaga naprawy
  • sam lub sama zadecydujesz o zakresie naprawy przed jej przeprowadzeniem

To nie będzie typowy artykuł o serwisie samochodu. Nie będziemy pisali o zużyciu koła dwumasowego, wymianie łańcucha rozrządu czy tulei zawieszenia. Tym razem porozmawiamy o dwóch rzeczach, które dla każdego z nas są bezcenne: czasie i komforcie.

Aplikacja BMW Connected - umawiasz się do serwisu Foto: BMW Polska
Aplikacja BMW Connected - umawiasz się do serwisu

Wyobraź sobie, że zamiast dzwonić i umawiać się na wizytę w serwisie, po prostu otwierasz aplikację BMW Connected w swoim smartfonie, siedząc wygodnie w fotelu w domu lub w pracy. Sprawdzasz dostępne terminy i rezerwujesz wizytę w serwisie. Możesz teraz zdalnie zaplanować zakres usługi serwisowej.

W dniu umówionej wizyty serwisowej nie musisz jechać do autoryzowanej stacji obsługi, tylko korzystasz z usługi BMW Door2Door – dzięki temu pracownik serwisu przyjeżdża po Twoje auto w miejsce, które wskażesz. Jesteś w pracy, masz spotkanie na mieście, albo akurat masz trening?

Z usługą serwisową Door2Door – nie ma problemu!

Co istotne, ani na moment nie stracisz kontroli nad zakresem naprawy swojego samochodu oraz jej kosztem. W trakcie wirtualnej wizyty serwisowej otrzymasz wiadomość SMS z linkiem do filmu, na którym pracownik serwisu wyjaśni i pokaże, co w Twoim BMW wymaga naprawy. Pokaże stan zużycia elementów, opowie o tym, co i jak trzeba zrobić. Zobaczysz nawet wyniki pomiarów np. tarcz hamulcowych w swoim aucie, stojącym na stanowisku serwisowym. Jednak serwis nie zrobi niczego bez Twojej zgody.

W serwisie BMW to Ty decydujesz.

Aplikacja BMW Connected - decydujesz o zakresie napraw i akceptujesz kosztorys Foto: BMW Polska
Aplikacja BMW Connected - decydujesz o zakresie napraw i akceptujesz kosztorys

Musisz zatwierdzić lub zmodyfikować zakres napraw i zaakceptować kosztorys. A potem? Później zadzieje się coś bardzo przyjemnego. Twoje auto będzie naprawiane, podczas gdy Ty będziesz mieć do dyspozycji cały dzień. I ani minuty czekania w serwisie. Ani sekundy stania w korkach w drodze do autoryzowanej stacji obsługi.

Można powiedzieć – i będzie to zgodne z rzeczywistością – że dzięki usłudze BMW Door2Door dostaniesz w prezencie tyle godzin, ile zajęłaby wizyta w serwisie wraz z dojazdem. To przykład mądrego wykorzystania aplikacji i łączności mobilnej, czyli takiego, które służy użytkownikowi, jego wygodzie i racjonalnemu zarządzaniu czasem. Po wizycie w autoryzowanej stacji obsługi, Twoje BMW zostanie dostarczone pod Twoje drzwi, albo pod drzwi Twojej pracy czy ulubionej restauracji – bo miejsce zwrotu auta może być inne niż to, w których pracownik serwisu odebrał od Ciebie samochód.

Czy to nie brzmi przyjemnie?

Z pewnością. Ale najważniejsze jest to, że to wszystko dzieje się z troski o Twoje bezpieczeństwo. I nie chodzi tutaj o to, że jadąc do lub z serwisu mogłaby Ci się przytrafić stłuczka. Tym razem chodzi o co innego: mamy pandemię i im mniej kontaktujemy się z innymi, tym większa szansa, że liczba zakażeń spadnie i świat powróci do normalności, za którą tęsknimy.

BMW Smart Video Communication - zdalnie kontrolujesz zakres naprawy Foto: BMW Polska
BMW Smart Video Communication - zdalnie kontrolujesz zakres naprawy

BMW jako marka premium, wyznaczając najwyższe standardy obsługi, w tym trudnym okresie zapewnia bezpieczny i komfortowy dostęp do usług serwisowych. Proces korzystania z takich usług jest nie tylko bezpieczny epidemicznie, lecz także w pełni czytelny i transparentny dla właściciela samochodu, który od początku do końca usługi serwisowej wie i decyduje o tym, co dzieje się z jego samochodem, co będzie naprawiane i jakim kosztem.

Twój samochód powinien być Twoim partnerem także na trudne czasy – BMW, oferując zdalną usługę serwisową z opcją Door2Door, bierze odpowiedzialność nie tylko za stan samochodu, lecz wspiera także bezpieczeństwo i bezcenne zdrowie właściciela auta.

Nowatorska usługa serwisowa oparta na aplikacji BMW Connected jest po prostu bardzo wygodna i choćby dlatego warto z niej skorzystać – oczywiście, sprawdzi się ona równie dobrze poza pandemią. Kochasz samochody, ale nie lubisz jeździć do serwisu? To teraz skupisz się wreszcie na samych przyjemnościach.