Współpraca z DJ-em to nowy sposób na promocję marki Skoda. Tiesto będzie teraz współpracował z czeskim producentem aut. To nowa metoda na wspieranie kampanii wprowadzających nowe modele na rynek w 2012 roku.Na europejskim rynku będzie dostępna wersja trzydrzwiowa i pięciodrzwiowa – hit stoiska Skody.Skoda Citigo ma trzycylindrowy silnik oferowany w dwóch wersjach: o mocy 60 i 75 KM. Najbardziej ekologiczna wersja to Green tec, zużywa ona 4,1 litra paliwa na 100 km emitując jedynie 96 g CO2 na 1 km.Premierze auta towarzyszyła odsłona specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne „Skoda Meet app”, pozwala ona na szybkie i sprawne komunikowanie się ze swoimi znajomymi i odnalezienie ich samochodów, a w konsekwencji spotkanie się.
Skoda Citigo 5d w rytmie techno
Genewskiej premierze pięciodrzwiowej Skody Citigo towarzyszyła muzyka znanego DJ-a Tiesto. W tle prezentacji mogliśmy usłyszeć utwór „What can we do” oraz zobaczyć wyprodukowany na cele kampanii wideoklip