Jubileuszowym modelem został Superb 2.0 TDI w najbogatszej wersji ‘Laurin & Klement’, który zjechał 30 stycznia 2012 roku z taśmy montażowej w fabryce w Kvasinach i jest przeznaczony na niemiecki rynek.

“Nasza ekspansja przybiera coraz większe tempo. Niemal 2/3 z tych czternastu milionów samochodów zostało wyprodukowanych i sprzedanych w ciągu minionych dwudziestu lat, a w ciągu samych pięciu ostatnich wyprodukowaliśmy aż 4 miliony aut. Ilustruje to bardzo dynamiczny rozwój marki i jednocześnie podkreśla ogromne znaczenie przyłączenia jej do Grupy Volkswagen w 1991 roku” - powiedział prezes zarządu Škody, prof. dr h.c. Winfried Vahland powiedział:

Aby zrealizować założony cel i do 2018 roku osiągnąć poziom 1,5 miliona samochodów sprzedawanych rocznie, producent zwiększa moce przerobowe zarówno w swoich czeskich, jak i zagranicznych fabrykach. Główny ośrodek produkcyjny w Mladá Boleslav zwiększył moce przerobowe i liczba Octavii zjeżdżających każdego dnia z taśmy montażowej wzrosła z 800 do 1200 sztuk. Z kolei w fabryce w miejscowości Vrchlabí, ŠKODA produkuje przekładnię DQ 200, przeznaczoną dla całej Grupy Volkswagen. W Kvasinach podwojono liczbę produkowanych Yeti, do 100 000 sztuk rocznie.

Najważniejsze momenty w historii produkcji samochodów przez Škoda Auto: - 1991: 5 mln wyprodukowanych aut od początku produkcji samochodów - lipiec 2006: 10 mln samochodów wyprodukowanych od 1905 roku, z czego 5 mln powstało od momentu połączenia z Volkswagenem w 1991 roku- kwiecień 2009:12 mln wyprodukowanych samochodów - wrzesień 2011: 4-milionowa przekładnia MQ200 z fabyki w Mlada Boleslav- październik 2011: 10-milionowe auto z Mlada Boleslav- grudzień 2011: 1,5 mln wyprodukowanych Ovtavii II generacji- styczeń 2012: 14 mln samochodów wyprodukowanych od 1905 roku