W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Renault Clio, czyli synonim miejskiego auta
Renault Clio to wzór miejskiego hatchbacka, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Clio 5. generacji ma 4053 mm długości, 1988 mm szerokości i 1439 mm wysokości. To oznacza, że w aucie bez problemu mieszczą się cztery dorosłe osoby. Na pochwałę zasługuje bagażnik, który standardowo mieści 391 l, a w wersji hybrydowej 301 l. Nowe Clio ma teraz nie tylko odświeżony wygląd, ale stało się jednym z najnowocześniejszych aut w klasie. Ma też nowe, atrakcyjne ceny, które znajdziecie poniżej.
Wersja E-Tech zaskoczy cię zużyciem paliwa
Warto zainteresować się wersją E-Tech. Pod tą nazwą kryje się hybrydowy napęd z 4-cylindrowym silnikiem 1.6 o mocy 94 KM wspomaganym przez dwa silniki elektryczne (o mocy 36 kW i wysokonapięciowy rozrusznik-alternator typu HSG o mocy 18 kW). W efekcie kierowca dostaje 145 KM. Jeszcze większe wrażenie robi jednak zużycie paliwa. Deklarowane to 4,2 l/100 km. W mieście da się osiągnąć jeszcze niższy wynik! Clio E-Tech full hybrid potrafi jechać do 80 proc. czasu w trybie elektrycznym i ma nawet 900 km zasięgu. Na zainteresowanych czekają egzemplarze dostępne od ręki.
Renault Captur, czyli pionier całego segmentu
Również miejski crossover marki doczekał się gruntownego odświeżenia. Renault Captur E-Tech to propozycja dla każdego, kto szuka praktycznego, ale wciąż bardzo kompaktowego auta. Mierzy 4239 mm długości, 2004 mm szerokości i 1575 mm wysokości. Bagażnik ma nawet 422 l pojemności! Pasażerowie chwalą przestronność, a kierowcy nowoczesne, pełne przydatnych systemów wnętrze. Nowe Renault Captur również dostępne jest od ręki w kilku wersjach napędowych.
Zapomnij o częstych wizytach na stacji benzynowej
Ile benzyny zużywa tak przestronny crossover? W wersji hybrydowej Renault Captur zaskakuje na plus podobnie jak mniejszy brat. Zużycie paliwa wersji E-Tech jest mniejsze nawet o 40 proc. w porównaniu z klasycznym napędem, a Captur w ruchu miejskim może do 80 proc. czasu poruszać się w trybie elektrycznym. To czysta oszczędność. Średnie deklarowane spalanie to zaledwie 4,7 l/100 km. W realnym życiu da się... spokojnie zejść poniżej. Cieszy, że Renault wyceniło hybrydy E-Tech bardzo przystępnie. Gotowe samochody można przejrzeć w tym miejscu.