Niemiecki tuner Loder1899 poszerza swoja ofertę o akcesoria tuningowe do nowej generacji Forda C-Max. W skład zestawu stylistycznego Loder1899 wchodzą zmieniony przedni i tylny zderzak (z dyfuzorem), progi boczne oraz spoiler na tylnej klapie. O odpowiednią prezencję dbają także obniżone o 35 mm zawieszenie oraz aluminiowe felgi, dostępne w rozmiarach od 17 do 20 cali. Całości dopełnia podwójny układ wydechowy ze stali szlachetnej.Odpowiedni zastrzyk mocy otrzymała również topowa jednostka wysokoprężna. Moc dwulitrowego diesla zwiększono przy pomocy chiptuningu ze 163 KM do 190 KM, maksymalny moment obrotowy z 340 Nm do 390 Nm. Nieznacznej poprawie uległy osiągi samochodu: Ford C-Max 2.0 TDCi po ingerencji Lodera1899 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,3 s (seria 8,6 s) i rozwija prędkość maksymalną 213 km/h (seria 210 km/h). Pakiet stylistyczny Loder1899 to wydatek to 3015 euro (ok. 12 tys. zł). Do ceny należy doliczyć koszt lakierowania oraz montażu elementów. Tuning jednostki napędowej pochłonie 845 euro (ok. 3,5 tys. zł). Ceny Forda C-Max z dwulitrową jednostką wysokoprężną rozpoczynają się od 93 550 zł.
Tak wygląda Ford C-Max w wydaniu Loder1899
Tuner Loder 1899 wziął na warsztat nową generację Forda C-Max. Kompaktowy van z Kolonii dostępny jest teraz z pakietem stylistycznym oraz mocniejszym topowym dieslem