Nowy model ma o 75 mm dłuższy rozstaw osi od swojego poprzednika. Długość całkowita pojazdu wynosi 4,89 m, ale jest on o 5 mm niższy i o 39 mm szerszy. O 10 l, czyli do 460 l zwiększyła się przestrzeń bagażowa.
Pierwszym okresie sprzedaży producent zapowiada dwa silniki. Mocniejszy o 35 kW sześciocylindrowy BMW 640i i o 30 kW BMW 650i. Standardem będzie ośmiostopniowa przekładnia automatyczna oraz BMW EfficientDynamics z systemem start-stop. Konstruktorzy zmodyfikowali zawieszenie i bardziej wyciszyli wnętrze pojazdu.
Bogate wyposażenie za dopłatą obejmuje m.in. systemy BMW Adaptive Drive, Dynamic Damper Control i Dynamic Driver Control.
Silnik | 640i | 650i |
Przekładnia | 8A | 8A |
Pojemność skokowa [cm3] | 2979 | 4395 |
Cylindry/zawory | 6/4 | 8/4 |
Moc[kW/obr./min] | 235/5800-6000 | 300/5500-6400 |
Maksymalny moment obrotowy [Nm/obr./min] | 450/1300-4500 | 600/1750-4500 |
Prędkość maksymalna [km/h] | 250 | 250 |
Przyspieszenie 0-100 km/h [s] | 5,4 | 4,9 |
Średnie zużycie paliwa [l/100 km] | 7,7 | 10,4 |
Galeria zdjęć
BMW 6 Coupé (F13)
BMW 6 Coupé (F13)
BMW 6 Coupé (F13)
BMW 6 Coupé (F13)
BMW 6 Coupé (F13)
BMW 6 Coupé (F13)