W pierwszym okresie indyjski producent zamierza zaproponować Polakom cztery modele samochodów. Znany już model Indica, który dostępny będzie w pięciodrzwiowej wersji hatchback. Jest to samochód łudząco podobny do Fiata Punto. Ma długość całkowitą 3675mm, szerokość 1605 mm i wysokość 1485 mm. Dwie jednostki napędowe spełniające normę Euro 4. Benzynowa o pojemności skokowej 1405 cm3 i mocy 62,5 kW przy 5500 obr./min oraz maksymalnym momencie obrotowym 120 Nm przy 3000 obr./min. Wysokoprężna common rail z turbodoładowaniem ma pojemność skokową 1396 cm3 o mocy 52 kW przy 4000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 140 Nm przy 1400-2750 obr./min.

Indigo SW, to kombi o wymiarach 4158 mm x 1625 mm x 1575 mm, ktore napedzane jest identycznymi silnikami jak wersja hatchback.

Tata Safari to SUV o długości całkowitej 4650 mm, szerokości 1810 mm i wysokości 1925 mm. W ofercie ma dwa silniki wysokoprężne, ale tylko jeden spełna normy Euro 4. Jednostka wysokoprężna common rail z turbodoładowaniem o pojemności skokowej 2,2 l i mocy 103 kW przy 4000 obr/min oraz maksymalnym momentem obrotowym 320 Nm przy 1750-2700 obr./min.

Ostatnim modelem w polskiej ofercie będzie pikap Tata TL.

Dokładnie nie wiadomo jeszcze gdzie samochody marki Tata będą w Polsce dostępne. Podobno trwają rozmowy z dilerami Fiata i marek koreańskich, ale wiecej szczegółów poznamy dopiero pod koniec tego miesiąca. Polska będzie czwartym krajem europejskim, w którym Tata sprzedaje swoje auta. W ten sposób dołączy doWłoch, Hiszpanii i Szwajcarii. Można oczekiwać, że samochody z Indii będą konkurencyjne cenowo.