Jeśli chodzi o aspekt wizualny, to na tym polu nic się nie zmieni, poza nowymi kolorami nadwozia. Tata Motors skupiło się na modyfikacjach technicznych. Silnik o pojemności 624 ccm będzie generował o 3 KM i 3 Nm więcej mocy i maksymalnego momentu obrotowego (odpowiednio 38 KM i 51 Nm). Jednostka ma być przy tym jeszcze oszczędniejsza i zużywać średnio 3,9 l/100 km. Taka sama pozostała prędkość maksymalna pojazdu, wynosząca 105 km/h. Ale kto odważyłby się pojechać nim szybciej?

W aucie przeprojektowano też zawieszenie, zmodyfikowano układ kierowniczy i lepiej wyciszono kabinę, zmieniając przy okazji delikatnie jej wystrój w bogatszych wersjach. Wspomaganie hamulców znalazło się w wyposażeniu standardowy, które poza kołami i kierownicą nie posiada nic więcej, nawet lusterka bocznego po stronie pasażera.

Tata Motors udziela na model Nano czteroletniej gwarancji z limitem 40 tys. km przebiegu. Auto po modernizacji jest już dostępna w Indiach. Ceny pozostały bez zmian.

Tata Nano po modernizacji Foto: Auto Świat
Tata Nano po modernizacji