Drobne zmiany kosmetyczne trochę przypominają konkurs znajdź dziesięć różnych elementów, a porównanie z ubiegłorocznym liftingiem jest naprawdę minimalne.Przednia część nadwozia pozostaje bez zmian. Z boku pojawiły się matowe srebrne klamki i nowe tylne światła zespolone. Nowy jest także design obręczy kół z metali lekkich i kołpaków na stalowe obręcze.
Więcej zmian znajdziemy we wnętrzu. Toyota przygotowała nowe wielofunkcyjne koło kierownicy (częściowo perforowane) ze srebrnymi elementami dekoracyjnymi. W ofercie wersji droższych pojawiła się klimatyzacja automatyczna z cyfrowym wyświetlaczem i skórzana rękojeść dźwigni zmiany biegów.
Częścią modernizacji są małe zmiany w jednostkach napędowych, w których spadnie emisja CO2: 1,0 VVT-i (51 kW) ze 118 na 115 g/km (średnie zużycie paliwa 4,9 l/100 km), w turbodieslach 1,4 D-4D (66 kW) spadną ze 110 na 109 g/km (4,1 l/100 km). Zastosowano nowy typ wtrysku paliwa, recyrkulacji spalin wydechowych i zmodyfikowano turbosprężarkę. Silnik 1,33 Dual VVT-i (74 kW) został wyposażony w technologię Start/Stop.
Rok 2010 oznacza także koniec wersji Yaris TS z silnikiem 1,8 Dual VVT-i o mocy 98 kW.
Sprzedaż zmodernizowanej wersji Toyoty Yaris rozpocznie się w drugiej połowie stycznia 2010 roku.