Model Elantra jest oferowany zaledwie w kilku krajach europejskich. W Polsce jest dostępny wyłącznie z silnikiem benzynowym 1,6 MPI i mocy 132 KM. Podstawowa wersja Classic Plus jest dostępna w cenie 59 900 zł. W wyposażeniu tego wariantu znajdziemy m.in. komplet sześciu poduszek powietrznych, system kontroli trakcji, klimatyzację manualną, radio CD MP3 oraz wejście USB. Topowy wariant Style (za 72 900 zł) jest bardzo bogato wyposażony, np. w podgrzewane i elektrycznie regulowane przednie fotele czy tempomat. Na krajowym rynku Elantra będzie konkurować m.in. z Toyotą Corollą.

Producent największe nadzieje handlowe wiąże z modelem i40, którym zamierza walczyć o klientów flotowych. Najtańszy wariant Classic z silnikiem benzynowym 1,6 GDI o mocy 135 KM kosztuje 84 900 zł. Już w tej wersji standardem jest oczywiście klimatyzacja manualna, sześć poduszek powietrznych oraz poduszka kolanowa kierowcy, a także radio CD MP3 i wejście USB. Czujniki parkowania z kamerą cofania w lusterku są seryjne dopiero od trzeciego poziomu wyposażenia Comfort Plus, podobnie jak światła ksenonowe. Topowy model z silnikiem diesla 1,7 litra i mocy 136 KM kosztuje 131 900 zł.

Ostatnią z koreańskich nowości, które trafiły do Polski jest model Veloster - jedno z ciekawszych wizualnie aut Hyundaia. Oryginalny samochód posiada czterodrzwiowe nadwozie i dwoje drzwi z prawej strony oraz jedne z lewej. Co ciekawe, na rynkach z ruchem lewostronnym układ drzwi bocznych będzie dokładnie odwrotny. Na razie samochód będzie oferowany tylko w jednej wersji silnikowej: 1,6 GDI o mocy 140 KM. Już w podstawowej wersji Comfort (za 83 500 zł) znajdziemy klimatyzację elektroniczną, sześć poduszek powietrznych, ESP, radio CD MP3 oraz wejście USB. Polska jest jednym z pierwszych rynków europejskich, na który trafia do sprzedaży