Logo

Wielki Test Salonów - najlepsi importerzy i dilerzy w Polsce

Zasady przeprowadzania naszego Wielkiego Testu Salonów są takie same od 18 lat – nasi wysłannicy (tajemniczy klienci) odwiedzają salony sprzedaży nowych aut, wcielają się w rolę klientów i oceniają jakość obsługi. Ankieta, którą wypełniają, zawiera kilkadziesiąt ocenianych pozycji. To pozwala na wystawienie ocen w trzech najważniejszych kategoriach: "organizacja salonu", "obsługa klienta" i "jazda testowa" oraz oceny końcowej. Jest ona wyrażona w procentach, co może dziwić, dlatego wyjaśniamy: badamy 25 proc. salonów danej marki, więc liczba odwiedzonych placówek jest różna (w przypadku marek premium odwiedziliśmy po 10 salonów, ale w popularnych markach – od 10 do 19). Ocena w procentach jest w tym przypadku najbardziej obiektywna.

Powiązane tematy: Sprzedaż
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu