Zmiany są naprawdę kosmetyczne, ale jak najbardziej na plus. Wszystkie wersje modelu otrzymały przestylizowaną tylną klapę ułatwiającą dostęp do bagażnika. Jej wysokość otwierania można zaprogramować, dzięki czemu nie straszne będą nam niskie garaże. Opuszczanie bądź podnoszenie pokrywy odbywa się automatycznie po naciśnięciu przycisku na desce rozdzielczej lub na klapie, albo też zdalnie, inteligentnym kluczykiem.
W palecie ośmiu kolorów nadwozia pojawił się lakier Malbec Black o głębokiej barwie, który zastąpił lakier Mojave Copper. Poza tym w ofercie pojawiły się nowe kombinacje wykończenia, dające większy wybór.
Najbogatsza wersja wyposażeniowa Premium ze wszystkimi silnikami posiada teraz standardowo system zapobiegania niekontrolowanej zmianie pasa ruchu LDP (Lane Departure Prevention), który zadebiutował i był do tej pory dostępny wyłącznie w modelu FX30d z turbodieslem V6. System otrzymał w tym roku nagrodę „Advanced Award” od organizacji Euro NCAP.
Infiniti FX na rok modelowy 2011 jest już dostępny w polskich salonach. Sprzedaż rozpoczęła się 1 kwietnia. Specyfikacje techniczne nie uległy zmianom.
Model | Cena (zł) |
Infiniti FX37 GT | 260 900 |
Infiniti FX 30d GT | 263 300 |
Infiniti FX37 GT Premium | 283 000 |
Infiniti FX30d GT Premium | 285 400 |
Infiniti FX37 S | 271 300 |
Infiniti FX30d S | 273 700 |
Infiniti FX37 S Premium | 293 400 |
Infiniti FX30d S Premium | 295 800 |
Infiniti FX50 S Premium | 334 735 |