To model, który napędza sprzedaż japońskiej marki w Europie. Choć Auris ma dopiero dwa lata, to już teraz producent zdecydował się odpowiedzieć na uwagi klientów i poddał swój najważniejszy na europejskim rynku model liftingowi.

Zmiany nie są rewolucyjne, ale widoczne. Z zewnątrz najbardziej widocznymi modyfikacjami będą nowe reflektory (od drugiej wersji wyposażeniowej – ledowe) i tylne światła, których nawet podstawowa wersja będzie bazowała na technice LED. Zmienił się także kształt zderzaków.

Zmiany objęły również wnętrze pojazdu, w którym pojawił się nowy system multimedialny. Nie ma już klasycznych mechanicznych przycisków, lecz dotykowe, pod taflą czarnego szkła. Jest też nowy panel klimatyzacji.

Zmodyfikowany Auris ma zmienione wskaźniki za kierownicą oraz mały wyświetlacz pomiędzy nimi. Toyota zapowiada także zastosowanie lepszych jakościowo materiałów.

W ofercie pojawią się nowe silniki benzynowe i wysokoprężne. Nadal hitem będzie wersja hybrydowa, która obecnie stanowi 50 proc. całej sprzedaży tego modelu.