Lexus RZ jest dostępny z napędem na przód oraz z nowym napędem na cztery koła DIRECT4. RZ 300e ma montowany z przodu elektryczny silnik o mocy 204 KM. Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8 sekund, a prędkość maksymalna wynosi 160 km/h. RZ 450e o mocy 313 KM jest napędzany dwoma silnikami elektrycznymi – ten przy przedniej osi ma 204 KM, a ten przy tylnej osi 109 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,3 sekundy, a komputer steruje pracą obu silników, by zużycie energii było optymalne.
Wysokiej jakości bateria litowo-jonowa o pojemności 71,4 kWh pozwala pokonać do 479 km w wersji z napędem na przód oraz do 439 km w wersji 4x4 (zgodnie z normą WLTP). Auto dopracowano pod kątem aerodynamicznym, dzięki czemu osiągnięto niski współczynnik oporu powietrza (Cx 0,263), który przyczynia się do wysokiej efektywności energetycznej samochodu.
Niskie zużycie energii pomagają osiągnąć innowacyjne technologie. Opcjonalne ogrzewanie promiennikowe w chłodniejsze dni szybko ogrzewa kierowcę i pasażera, zużywając przy tym około 8% mniej energii i zmniejszając obciążenie klimatyzacji, co ma wpływ na zasięg pojazdu. Z kolei fotochromatyczny dach panoramiczny ma specjalną powłokę, która odbija promieniowanie podczerwone i redukuje promieniowanie cieplne w słoneczne dni, jednocześnie pomagając utrzymać ciepło wewnątrz kabiny, gdy jest zimno. Tym samym układ klimatyzacji jest mniej obciążony.
Właściwości platformy e-TNGA mają sprawiać, że Lexus RZ prowadzi się stabilnie i dynamicznie zarówno w wersji z napędem na przód, jak i z napędem na cztery koła. Platforma e-TNGA zapewnia wysoką sztywność konstrukcji oraz niskie położenie środka ciężkości, dzięki czemu auto w trakcie jazdy jest stabilne, dynamiczne i pewne.
W Polsce Lexus RZ dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia – Business, Prestige i Omotenashi. Klienci mają do wyboru sześć lakierów oraz trzy dwukolorowe malowania nadwozia, a także trzy kolorystyki wnętrza. W standardzie w tym modelu są takie elementy, jak najnowszy pakiet systemów bezpieczeństwa Lexus Safety System + 3, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja z czujnikiem wilgotności, podgrzewane przednie fotele, elektroniczne klamki z asystentem bezpiecznego wysiadania (Safe Exit Assist), inteligentny kluczyk z dodatkowym zabezpieczeniem antykradzieżowym Ultra Wide Band (UWB) oraz system multimedialny Lexus Link Pro z wbudowaną nawigacją, 14-calowym, dotykowym wyświetlaczem, inteligentnym asystentem głosowym Lexus Concierge, a także 4-letni pakietem danych, który umożliwia m.in. aktualizacje auta over-the-air.
Wersja Prestige wyróżnia się tapicerką ze skóry syntetycznej Tahara z perforacją, wnętrzem wykończonym wstawkami Tsuyasumi oraz oświetleniem przednich paneli drzwi „In-ei”. Standardem w tej odmianie jest podgrzewana kierownica, elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika, indukcyjna ładowarka do smartfonów, przednie fotele z elektryczną regulacją w ośmiu kierunkach, dwukierunkowe podparcie lędźwiowe fotela kierowcy oraz wyświetlacz HUD na przedniej szybie obsługiwany dotykowymi przyciskami na kierownicy.