W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Ford Transit Connect Van – w sportowym stylu

Ford Transit Connect Van to dowód na to, że możliwe jest udane połączenie dostawczej praktyczności z usportowioną stylistyką nadwozia. To przede wszystkim zasługa przedniej części, w której dominują duże wloty powietrza w zderzaku oraz potężna atrapa chłodnicy. Dynamizmu dodają wąskie reflektory zachodzące wysoko na błotniki, a mocno pochylona przednia szyba łączy się płynnie z dachem. Jeszcze więcej rasowego wizerunku ma odmiana Sport ozdobiona pasami na masce oraz na tylnych drzwiach.

Sprawdź cenę

Ford Transit Connect Van – duże możliwości ładunkowe

Samochód dostępny jest jako odmiana L1 z rozstawem osi wynoszącym 4425 mm oraz jako wersja L2, której rozstaw osi to 4825 mm. W pierwszej część ładunkowa o objętości 2,9 m3 mieści jedną europaletę, natomiast w drugiej kubatura wynosi 3,6 m3, a na podłodze można postawić dwie europalety. Długość paki do przegrody w krótkim modelu to 1786 mm, a w długiej – 2152 mm. Szerokość pomiędzy nadkolami i wysokość to 1249 i 1269 mm dla obu wersji nadwoziowych. Maksymalna ładowność pojazdu wynosi 939 kg, a w przedziale ładunkowym są zaczepy do mocowania pakunków, gumowa podłoga oraz blaszana przegroda. Autem można holować przyczepy o masie dochodzącej do 1500 kg.

Sprawdź cenę

Ford Transit Connect Van – zawsze ma 100 KM

Ford Transit Connect Van napędzany jest dwoma silnikami do wyboru – benzynowym 1.0 EcoBoost lub wysokoprężnym 1.5 EcoBlue. Oba warianty generują po 100 KM. Benzynowa odmiana występuje wyłącznie z 6-stopniową skrzynią manualną, natomiast w przypadku diesla alternatywą dla ręcznej przekładni jest 8-stopniowy automat. W benzynowej odmianie średnie zużycie paliwa wynosi 7,0 l/100 km, natomiast diesel na każde 100 km potrzebuje przeciętnie 5,1 l oleju napędowego. Każdy z motorów występuje w połączeniu zarówno z krótkim, jak i z długim rozstawem osi.

Sprawdź cenę