W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Mercedes-AMG SL Roadster – luksus i sport w jednym

To samochód, którego stylistyka nadwozia wyraża z jednej strony sportową moc, a z drugiej luksusową elegancję. Wystrój wnętrza utrzymano w podobnym charakterze, a do tego dochodzą nowoczesne rozwiązania w postaci cyfrowych wskaźników, wyświetlacza head-up czy dotykowego centralnego ekranu. Sterowany elektrycznie miękki dach (do wyboru czarny, czerwony lub szary) po naciśnięciu guzika w 15 s znika pod tylną klapą i zmienia pojazd z coupe w cabrio. Dach można składać oraz rozkładać podczas jazdy do 60 km/h.

Sprawdź cenę

Mercedes-AMG SL Roadster – cabrio na cały rok

Mercedesem-AMG SL Roadster można jeździć o każdej porze roku. To nie tylko zasługa elektrycznie sterowanego dachu, lecz także dodatków w postaci wentylowanych oraz podgrzewanych foteli. Podgrzewana jest również kierownica, a dzięki systemowi Airscarf również szyja podróżujących osób. Z racji sportowego charakteru nie bez znaczenia są również opcjonalne, wielokonturowe fotele zapewniające lepsze podparcie z boku lub alternatywa w postaci siedzeń AMG Performance.

Sprawdź cenę

Mercedes-AMG SL Roadster – mocarz do driftu

Bazowa wersja napędzana jest miękką hybrydą, której 4-cylindrowy, 381-konny silnik benzynowy wspomagany jest przez elektryczną jednostkę generującą 14 KM. W tej postaci auto osiąga 100 km/h po 4,9 s i z racji tylnego napędu jest dobrą propozycją dla fanów driftu. W ofercie są jeszcze dwie odmiany z napędem na wszystkie koła – to pojazdy z silnikami V8 o mocy 476 KM lub 585 KM. Pierwszy przyspiesza od 0 do 100 km/h po 3,9 s i rozpędza się do 295 km/h, natomiast topowy wariant po 3,6 s, a jego prędkość maksymalna wynosi 315 km/h.

Sprawdź cenę