W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Peugeot 208 – drapieżny i futurystyczny
Model 208 perfekcyjnie wpisuje się w język stylistyczny marki Peugeot. To mały lew ze światłami LED do jazdy w dzień przypominającymi ślady pazurów. Po liftingu grill jest w kolorze nadwozia, a tylne światła mają poziomy układ. Pojawiło się także nowe logo marki. We wnętrzu oczywiście mamy specjalność tego producenta, czyli Peugeot i-Cockpit z kompaktową kierownicą i dwoma ekranami. Auto jest też całkiem przestronne. Bagażnik, w zależności od wersji napędowej, ma standardową pojemność od 265 do 311 l.
Peugeot 208 - benzyna, miękka hybryda lub elektryk
Gama napędowa jest rozbudowana. Do wyboru mamy dobrze znane silniki benzynowe 1.2 PureTech o mocy 75 lub 100 KM (oba dostępne z ręczną skrzynią biegów). Nowością po modernizacji są wersje zelektryfikowane generujące 100 lub 136 KM — w nich silnik 1.2 turbo współpracuje z "automatem" i układem "mild hybrid" (zintegrowany silnik elektryczny, instalacja elektryczna o napięciu 48 V), który poprawia płynność i obniża spalanie. W ofercie jest też całkowicie elektryczny e-208, którego moc wzrosła do 156 KM, a zasięg po pełnym naładowaniu wynosi do 400 km (cykl WLTP, akumulator 52 kWh).