Podobnie jak japoński odpowiednik, również "S6-ka" wyposażona została w technologię hybrydową. Co ciekawe, Chińczycy poszli swoją drogą i stworzyli pojazd typu plug-in zdolny do przejechania w trybie elektrycznym dystansu 60 kilometrów.

Z zewnątrz i w kabinie pasażerskiej pojazd jest bardzo podobny do Lexusa RX poprzedniej generacji, co potwierdzają także jego wymiary, m.in. identyczny rozstaw osi wynoszący 2 715 mm. To co odróżnia go od Japończyka zostało ukryte pod karoserią auta. Chińscy inżynierowie skonstruowali układ napędowy składający się z trzech silników - jednego spalinowego mocy 140 KM (186 Nm) i dwóch elektrycznych o mocach 75 KM i 14 KM, dających łącznie moment 450 Nm. Pojazd dysponuje również dołączanym napędem tylnej osi, nowoczesną 6-stopniową przekładnią dwusprzegłową oraz zestawem akumulatorów żelazowo-fosforanowych. Jak to wszystko działa?

Kierowca może poruszać się w trzech trybach pracy układu. Tryb elektryczny, jak sama nazwa wskazuje, wykorzystuje zgromadzoną energię elektryczną, która wg producenta wystarcza na przejechanie dystansu do 60 kilometrów. W tym przypadku, do napędu służy wyłącznie silnik elektryczny umieszczony przy tylnej osi o mocy 102 KM. Pełne naładowanie akumulatorów zajmuje 8h przy użyciu gniazda o mocy 2 kW.

Tryb spalinowy jest wykorzystywany głównie podczas podróży autostradą ze stałą prędkością lub w przypadku całkowitego rozładowania akumulatorów. Źródłem napędu jest 2-litrowa benzynowa jednostka o mocy 140 KM przenosząca moc na przednią oś. Producent wyposażył samochód w niewielki, 45-litrowy zbiornik paliwa, który ogranicza zasięg auta w tym systemie.

Tryb hybrydowy to najczęściej wykorzystywany tryb układu, pozwalający w pełni korzystać z mocy pojazdu i napędu na cztery koła. Podczas jazdy ze stałą prędkością silnik spalinowy napędza przednią oś oraz dostarcza energię elektryczną przez mniejszy silnik elektryczny umieszczony z przodu (14 KM) do ładowania akumulatorów, na podobnej zasadzie jak funkcjonuje napęd w Chevrolecie Volcie.

W momencie przyspieszenia, włącza się silnik elektryczny umieszczony z tyłu (102 KM) pomagając w osiągnięciu pożądanej prędkości, którą utrzymuje już tylko silnik benzynowy. W momencie hamowania silnik benzynowy sam się wyłącza, a rolę napędu przejmuje tylna, elektryczna jednostka. Całkowity zasięg pojazdu szacowany jest na 500 kilometrów.